GALLERY-2-4

„Астън Мартин“ започва да предлага и луксозни екскурзии

16 юни 2016

Луксозната автомобилна марка „Астън Мартин” започва да предлага няколко съответстващи на престижа й изживявания на клиентите си. Пакетът от екскурзии и аксесоари за заможните се казва „Изкуството да живееш” (Art of Living).

ASTON-GALLERY-1

Част от него са копринени шалове, скъпи часовници и очила, но далеч по-впечатляващи са пътуванията. Участниците ще видят прочутото рали „Льо Ман” директно от щаба на отбора на „Астън Мартин”, а след събитието хелипотерът, с който са дошли, ще ги откара към частно шато.

CALI-GALLEY-1

Част от турпакета са и ексклузивни посещения на най-добрите винарни в американския щат Калифорния и задкулисен поглед на работата на модните къщи в Париж.

PARIS-GALLEY-1

„Продуктовото портфолио „Изкуството да живееш” съдържа в себе си същата грижа и качество, които се очакват от спортна кола „Астън Мартин”. Искаме клиентите ни да станат част от „Астън Мартин” начина на живот”, заяви управляващия бранд мениджър на марката Катя Баси. Британската марка не е единствената, която предлага нещо повече от автомобили на клиентите си. „Ленд Роувър” вече организира специални ваканции, съвместно с луксозния туроператор „Аберкомби и Кент”. Студиото „Порше Дизайн” пък предлага свои модификации на телефони „БлекБери” и лавици за книги, направени от спойлери. /БГНЕС

снимки: astonmartinartofliving.com

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)