Suistudio-FW17-Not-Dressing-Men-01

А ако ролите в рекламите се разменят…

16 октомври 2017

Начинът, по който винаги са били представяни рекламите, насочени към мъжката аудитория, обикновено представлява следната картинка: красив, добре облечен мъж се намира насред бляскава обстановка, а някъде покрай него, като някакъв атрибут, се мъдри полуоблечена или напълно гола жена.

21879277_158670081380725_4857818486648340480_n

Suistudio – фирма за женски костюми превръща тази банална и твърде експлоатирана тема в нещо интригуващо, като обръща ролите в най-новата си рекламна кампания, наречена Not Dressing Men.

22280334_330062694123738_5804031822413168640_n

Suistudio са известни не само с това, че техните елегантни и стилни костюми се произвеждат изключително за жени, но и с честото използване на голи мъжки тела в рекламите си.

20968871_112627546078861_3017359914377936896_n

Последната им рекламна кампания показва добре облечени, властни, доминатни жени и мъже, които са представени като част от пейзажа, или по-точно – мебелировката. Това е своеобразно противопоставяне на сексистките стандарти, което би трябвало да размърда стереотипите в обществото, но не всички го приемат по този начин.

Suistudio-FW17-Not-Dressing-Men-02

Някои обвиняват вицепрезидента на Suistudio Кристина Барикели и нейния рекламен екип, че популяризират същите форми на човешко обективизиране, от които твърдят, че се отвращават, пише chetilishte.com.

снимки: Instagram

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)