плодове, пролетна умора

Бананите и оранжевите плодове могат да помогнат при пролетна умора

25 април 2018

За да се справите с лошото настроение, апатията и чувството за умора, ще ви помогнат продукти, богати на витамини и Омега-3 киселини, посочват от ГолосUA.

Във време на резки температурни промени и смяната на сезоните е добре да се обърне повече внимание на храненето. Добре е да се храним с натурални продукти с растителен произход. Освен това е доказано, че мазните и пържени храни, както и продуктите от бързото хранене, влияят негативно не само на здравето и фигурата, но и допринасят за развитието на депресия. Добре е да се ограничат също пушените, твърде солени ястия, полуготовите и консервирани храни.

Бананите и оранжевите плодове могат да помогнат при пролетна умора

Бананите и оранжевите плодове могат да помогнат при пролетна умора

Много полезни продукти, които помагат за развитието на ендорфини, са тъмния шоколад, бананите, червената чушка, грейпфрута и авокадото. Приемането на Омега-3 киселини също е много полезно, тъй като липсата им се отразява на нашите неврони – от там снижаване на тонуса и възникване на чувство за потиснатост. Затова е важно в храненето да бъдат включени растителни масла – маслини, соя, рапица, слънчоглед, фъстъци, също така риба и други морски видове.

Необходимо е да се храним с зеленчуци и плодове в червен и оранжев цвят. Всички те – праскови, нектарини, дини, домати, чушки – оказват влияние върху ендорфинната ни активност. Колкото повече цветове ще има в нашата чиния, толкова по-добре.

превод и редакция: Силвия Аризанова
снимка: pixabay.com

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)