20172811-lopes-1

Дженифър Лопес – новото лице на Guess

28 ноември 2017

Марката Guess представи в социалната мрежа героинята на своята пролетна рекламна кампания за 2018 г., като публикува първи снимки от фотосесията. В лице на марката се превърна 48-годишната Дженифър Лопес, която позира за фотографа Татяна Герусова в чувствена черно- бяла фотосесия.

Певицата сподели в Instagram своите първи отзиви от сътрудничеството си с американската компания и призна, че да се превърне в новото Guess момиче й е предложил самият съосновател на марката – дизайнерът Пол Марчиано.

Когато Пол ми се обади и ме помоли да стана новото момиче на “ Guess“, се зарадвах, че мога да работя с марка, която харесвам още от детството. Говорейки за предишни рекламни кампании – в паметта ми изплуват красиви модели и ярки изображения, създадени от Пол. За мен е голяма чест да работя с него,

Каза Дженифър.

20172811-lopes-2

Марчиано обясни защо е избрал Лопес:

Дженифър е опитен артист, легендарна и чувствена жена. Нейното влияние и популярност продължават да растат. В новата рекламна кампания искаме да подчертаем, че жените стават по-красиви и талантливи, когато имат и достатъчен житейски опит зад гърба си.

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)