tom-ford-fall-winter-2014-eyewear-campaign-01

Джиджи Хадид и Патрик Шварценегер – новите лица на Tom Ford

18 юли 2014

Джиджи Хадид и синът на Арнолд Шварценегер – Патрик Шварценегер са новите рекламни лица на есенно-зимната колекция очила на Tom Ford. 20-годишният син на Арнолд Шварценегер и Мария Шрайвър публикува в Twitter една от водещите снимки с думите: „Да си прилично облечен е признак на добро възпитание.“

20140717-tomf0

Шрайвър, от своя страна, горда от сина си, веднага след публикуването на неговите туитове коментира: „Красив отвън. Прекрасен отвътре.”

20140717-tomf3

Синът на Арнолд е добре запознат с модната индустрия. Още на 15 годишна възраст той става съосновател на марката за дрехи и аксесоари Project360, която дарява процент от продажбите си за изследвания и борба с болестта на Алцхаймер. През 2011 г. Патрик подписа договор с модната агенция LA Models, но призна, че не смята дълго да продължава да работи като модел.

20140717-tomf2

Шварценегер позира с 19-годишната Джиджи Хадид – дъщеря на архитекта Мохамед Хадид и актрисата Йоланда Фостър. По-рано този месец стартира рекламна кампания на парфюма Tom Ford Velvet Orchid с участието на Джиджи.

Снимки: Tom Ford

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)