cover1

ДНК Еволюция от Dolce & Gabbana

18 юни 2018

Живеем в глобален свят, а Dolce & Gabbana прекараха последните няколко сезона, за да покажат точно това, акцентирайки на Instagram-каст, включващ както така наречените регионални инфлуенсъри, така и млади аристократи.

„Сега е времето да отворим нова страница“, каза преди  шоуто Доменико Долче. „Ние се обърнахме към спортното облекло с ново отношение и научихме много… „

- А най- важното, което научихме – каза Габана, – е, че това, което новото поколение иска от нас най-много е нашата класика. Перфектно скроените костюми, смокингите, черната дантела, копринените рокли с щампа – нещата, които правихме и които ни вълнуваха преди 30 години, са вълнуващи за младите ни клиенти днес. Наистина, ние правим повече от мода. Нашата работа е да използваме колекциите, за да разказваме нашата история, а това, за което говорим, е стилът. „

И те буквално разказаха историята си  чрез  144 визии- един пълен „образователен курс“ от Dolce & Gabbana, наречен „ДНК Еволюция“. Самата покана, публикувана онлайн, беше предварителна домашна работа: видео, посветено на основните елементи, които съставляват марката: 10 категории с около 40 противопоставяния, между които „кадифе срещу брокат“, „еротика срещу религия“, „паста срещу домат“.

На подиума видяхме някои от обичайните заподозрени в последните години:  Камерън Далас, Елиас Бекер (син на Борис), Уизк, Наш Гриър, Махараджа Падманаб Сингх, Пол Костер, Адам Сен и Евандро Солдати. Плюс…. Наоми! Марпеса! Моника Белучи! Около тези забележителни модни личности бяха организирани подходящи ансамбли, показващи семейства, приятели и двойки.

Какво друго? Много! Имаше улица „Сицилиана“, бароковата сензация на Ла Скала, ленени плажни дрехи, няколко наистина емблематични военни екипа, панталони с висока талия, тениски с архивни снимки на Сицилия от Джузепе Леоне.

Това беше едно уникално шоу – всичко, заедно и сега – и имаше за цел да покаже миналото, настоящето и бъдещето на Dolce & Gabbana.

За да остане всичко същото, всичко трябва да се промени“, каза Габана.

А на въпроса защо? Долче добави: „Ние сме много щастливи. Вече няма дизайнери, които притежават собствена компания. Повечето марки гледат бизнеса и печалбите и истинският шеф не е дизайнерът, а фондовата борса. Когато влезете в тази игра, нещата стават много сложни. Нищо не се прави по правилните причини. Ние все още имаме прекрасната възможност да изразяваме, това, което ни вълнува и да сме любопитни за бъдещето в същото време. Ние правим това, защото го обичаме. „

w2000 (1)

w2000 (2)

w2000 (3)

w2000 (4)

w2000 (5)

w2000 (6)

w2000 (7)

w2000 (8)

w2000 (9)

w2000 (10)

w2000 (11)

w2000 (12)

w2000 (13)

w2000 (14)

w2000 (15)

w2000 (16)

w2000 (17)

w2000 (18)

w2000 (19)

w2000 (20)

w2000 (21)

w2000 (22)

w2000 (23)

w2000 (24)

w2000 (25)

w2000 (26)

w2000 (27)

w2000 (28)

w2000 (29)

w2000 (30)

w2000 (31)

w2000 (32)

w2000 (33)

w2000 (34)

w2000 (35)

w2000 (36)

w2000 (37)

w2000 (38)

w2000 (39)

w2000 (40)

w2000 (41)

w2000 (42)

w2000 (43)

w2000 (44)

w2000 (45)

w2000 (46)

w2000 (47)

w2000 (48)

w2000 (49)

w2000 (50)

w2000 (51)

w2000 (52)

w2000 (53)

w2000 (54)

w2000 (55)

w2000 (56)

w2000 (57)

w2000 (58)

w2000 (59)

w2000 (60)

w2000 (61)

w2000 (62)

w2000 (63)

w2000 (64)

w2000 (65)

w2000 (66)

w2000 (67)

w2000 (68)

w2000 (69)

w2000 (70)

w2000 (71)

w2000 (72)

w2000 (73)

w2000 (74)

w2000 (75)

w2000 (76)

w2000 (77)

w2000 (78)

w2000 (79)

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)