22052018-leon-post

Дъщерята на Мадона с провокативна фотосесия

23 май 2018

21-годишната Лурдес Леон продължава да си сътрудничи с марката от Ню Йорк MadeMe – този път брандът представи сътрудничеството си с Converse и отново избра най-голямата дъщеря на Мадона за лице на своята рекламна кампания.

В мрежата се появиха първите снимки на рекламната кампания, издържани изцяло в ярко жълт тон. На една от тях моделът е с повдигнати ръце, демонстрирайки афинитета си към body-positive вълната. Между другото, през декември миналата година потребителите на интернет разкритикуваха за подобни кадри и Джиджи Хадид. Тук е мястото да кажем, че Лурдес също получи доста критични отзиви в социалната мрежа.

20182205-leon-1

Отписах се от нея след тази публикация,

- коментира един от последователите й в Instagram.

Ужасна снимка! Бръснете!

- написа друг.

20182205-leon-2

Лурдес, както и майка й, активно подкрепят движението да приемаме тялото на хората такова каквото е. Младата знаменитост продължава да пропагандира body-positive вълната, включително и в областта на рекламата за търговски цели.

20182205-leon-3

20182205-leon-4

20182205-leon-5

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)