електронно

Електронно заявяване на услугата „Издаване на удостоверение за устройствен статут на имот/и“

12 февруари 2018

Направление „Архитектура и градоустройство“ предоставя възможност за електронно подаване и получаване на Удостоверение за устройствен статут на имот/и, като резултат от услуга „Издаване на удостоверение за устройствен статут на имот/и“, предоставяна от дирекция „Териториално планиране“ – НАГ. За това се съобщава на сайта на Столична община.

Важно е гражданите и представителите на бизнеса, които ще използват услугата, да се информират предварително за това дали полученият електронно подписан документ ще послужи пред органа, който го изисква.

Електронно заявяване и получаване на „Удостоверение за устройствен статут на имот“ можете да извършите, ако регистрирате потребителски профил на електронната страница на НАГ. Как се регистрира потребителски профил можете да видите в секция Как да > Видео уроци> Как да регистрирам потребителски профил в портала на НАГ.

Заявявайки изпълнение на услугата от НАГ, поискана от Вас, както на гише, така и електронно, се съгласявате предоставените от Вас лични данни да бъдат обработени за нуждите на административната услуга при условията на чл. 19 от ЗЗЛД. Пълен текст с условията можете да видите ТУК

Основните стъпки на заявяване са следните:

1. Регистриране на потребителски профил

2. Влизане в потребителския профил

3. От меню Услуги, намирате услуга „Издаване на удостоверение за устройствен статут на имот/и“. Можете да се подсетите как се намират услугите, които предоставя НАГ, в секция Как да > Видео уроци> Услуги, предоставяни от НАГ > Къде да намеря услугите, предоставяни от НАГ.

4. В Детайли на услугата можете да се информирате за таксите към услугата.

5. През бутон Заяви стартирате процеса по заявяване на услугата. Подробни указания можете да видите в секция Как да > Видео уроци> Услуги, предоставяни от НАГ > Електронно заявяване на услугата „Издаване на удостоверение за устройствен статут на имот/и“.

6. Веднага след избор на бутон Заяви ще видите карта, от която можете да намерите имота, за който ще заявите услугата.

7. След като изберете имота ще видите основните параметри на избраната от Вас услуга като можете да изберете срока за изпълнение.

8. Задължително е да декларирате, че сте съгласни предоставените от Вас лични данни, при условията на чл. 19 от ЗЗЛД, да бъдат обработени за нуждите на административната услуга.

9. Следва извършване на плащане през ePay на таксата на услугата.

10. Когато има резултат от изпълнение на услугата, ще получите уведомяване по предоставения от Вас при регистрация на потребителски профил имейл.

11. Подписан с електронен подпис документ можете да изтеглите от профила си в секция “Подадени заявления“.

публиацията подготви: Силвия Аризанова
снимка: youtube

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)