Salt-Pepper-Winter-Table-Setting-Entertaining-Cheese-Board-16-copy

Как да променим храненето си през зимата?

25 ноември 2017

Според диетолога Сони Нараг за повече самочувствие е необходимо да се откажем от мазната храна и захарта и да увеличим други продукти. Обикновените сладки храни е добре да бъдат заменени с десерти със сусам и тръстикова захар. Сусамът е отличен източник на антиоксиданти, а тръстиковата захар предпазва от недостиг на желязо.

Сладкишите с канела също са подходящ десерт. Тази подправка засилва имунитета и осигурява прилив на енергия.

Важно е в организма да постъпват витамин С и А, които поддържат зрението и кожата, пишат от БТА. Морковите и кайсиите са отличен източник на тези витамини.

Лененото семе, тиквените семки и орехите доставят достатъчно омега-3 мастни киселини, които са необходими за работата на ключови системи на организма.

Всички ядки трябва да бъдат включени в храната през зимата. В кашуто например има много витамин Е, който е важен за кожата, а заради студа тя е в стрес.

Пържените яйца със зеленчуци са оптимално съчетание на белтъчини и растителни антиоксиданти.

снимка: beigerenegade.com

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)