zdravoslovno-hranene-sreshtu-proletna-umora

Как да се избавим от пролетната умора?

06 април 2018

Ако вече усещате сиптомите на прословутата „пролетна умора“ – изтощение, постоянно желание за сън, разсеяност, липса на концентрация, има няколко начина да ги преборите в зародиш. Достатъчно сън, по-малко кофеин, физическа активност и не на последно място – подходящо хранене. Ето няколко храни, които ще ви помогнат да влезете във форма, пише Дарик.

Плодове

Плодовете, които играят най-голяма роля в борбата с пролетната умора са банани, цитруси, боровинки, киви. Бананите са и естествен антидепресант – витамините от група В в тях успокояват нервната система, а калият, който съдържат, подпомага работата на мозъка, сърцето, мускулите и костите. Цитрусите са полезни срещу пролетната умора заради високото си съдържание на витамин С. 

Зеленолистни зеленчуци

Разнообразието от тези зеленчуци през пролетта е голямо. Това е един от най-добрите начини да си набавим желязо. В менюто ни трябва да има зелени салати, домати, чушки, зелен лук, коприва. 

Леки меса и риба

Сред храните срещу пролетна умора е добре да присъстват риба, яйца, черен дроб, пилешко месо. Бобовите храни осигуряват добър тонус – фасул, леща, грах, соя, нахут. Те са особено важни за хората, които се въздържат от месо или от животински продукти изобщо. 

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)