сладкото

Как да се откажете от сладкото?

09 юли 2018

Искате да се откажете от захарта? Предлагаме ви 3 съвета, които ще ви помогнат да спазвате диета без захар. Тя дори няма да ви липсва. Ето как можете да намалите безболезнено сладкото:

1. Гответе често

Да готвите у дома вместо да се храните в ресторант или в някое място за фаст фуд е най-лесният начин да контролирате нивото на захар във вашата диета. Опитайте се да правите своя собствена паста и дресинг и си гответе сами дори и за работа, вместо да си купувате от близкото кафе, нещо си. Очевидно е, че кейковете и пастите съдържат захар, но трябва да се знае, че това важи с пълна сила и за пакетираната храна. Затова бъдете по-внимателни с нейния подбор и гответе по- често.

2. Яжте повече натурално сладки плодове и зеленчуци 

След като се оттървете от излишната захар, за да не страдате твърде много, компенсирайте с естествено сладки плодове и зеленчуци. Няма лошо от време на време да се порадвате и на пълнозърнесто слакишче с украса от различни плодове, особено на закуска. Това ще ви помогне да се адаптирате по- лесно и ще ви дава енергия през деня, а това ще тушира желанието ви за захар. Натурално сладките плодове и зеленчуци освен всичко друго си идват в пакет с витамини, минерали и фибри.

3. Яжте достатъчно протеини и мазнини 

Включете протеини и здравословни мазнини във всичките си основни хранения. Протеините и мазнините изискват повече време за смилане и ще ви държат сити по-дълго време, а това е от решаващо значение за нуждата от допълнителна захар. Някои изследователи твърдят, че удовлетворяващата, богата на протеини закуска, може да ви помогне с по-удачния избор на храна в по- късните часове на деня. Така е по- малко вероятно да посегнете към бисквитите в изкушаващия следобед.

 Източник: ВВС

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)