13479793_10206656390069748_1957813499_n

Как най-лесно да изчислим колко храна ни е нужна?

16 юни 2016

Постоянно следите калориите си, но вече ви е омръзнало от непрестанното четене на етикети и всекидневното изчисляване на количеството мазнини, въглехидрати и протеини, които консумирате. Предлагаме ви възможно най-лесния начин, по който да се ориентирате от колко храна се нуждаете, за да сте заредени с енергия, а и същевременно да не трупате излишни килограми.

fish

Нетлъста риба – количеството може да съответства на големината на цялата ви ръка, включително с пръстите.

meat

Месо – диетолозите са на мнение, че една порция месо трябва да бъде с размера на дланта ви, без пръстите.

potato

Картофи – един картоф, с големината на юмрука ви, ще е напълно достатъчен за дневния ви порцион.

pasta

Паста и други макаронени изделия – и тук количеството трябва да е колкото вашия юмрук.

FML-Food Portions-28.jpg

Кашкавал/сирене – количеството не трябва да бъде по-голямо от двата ви палеца.

vegetables

Зеленчуци – в много от диетите се твърди, че те могат да се консумират в неограничени количества. Всъщност, правилно е те да не бъдат в количество, което да е по-голямо от юмрука ви.

greens

Зеленолистни зеленчуци – те са изключително полезни и могат да присъстват всеки ден в менюто ви. Подходящото количество е толкова, колкото се събира в двете ви отворени длани.

berries

Плодове – и тук количеството е същото като горното.

pastry

Хляб и хлебни изделия – количеството, което няма да се отрази на фигурата ви е с размера на два пръста.

oil-chocolate

Масло и шоколад – маслото не би трябвало да е повече от палеца ви, а шоколадът – колкото вашия показалец.

nuts

Ядки – толкова колкото се побират в шепата ви.

снимки: juliadiets.com

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)