Когато рекламата говори - най-идейните чанти и пликове в света

Когато рекламата говори – най-идейните чанти и пликове в света

28 май 2015

Колко ли пъти, когато сте се запътвали на шопинг, сте поглеждали пазарската си торба и сте казвали „скучноооо“. Обикновено подобен тип торба, която е с размер между 10 и 20 литра, не блести с особено оригинален дизайн и макар и да не е предназначена за еднократна употреба (поне повечето), не предизвиква особено внимание.

Когато рекламата говори - най-идейните чанти и пликове в света

Buddies

ChildrenwithAutism
Е, верни на принципа „останалите са такива, за да можем ние да се открояваме“, някои дизайнери са заложили именно на необикновеното и забавното, сътворявайки иновативна и ексцентрична визия на един действително банален битов продукт като пазарската торба.

Daihatsu

Headphones_Bag

Lipton_Tea
Разбира се, всичко е съобразено спрямо избраната маркетингова стратегия, но това съвсем не пречи те да са абсолютни находки. Като добрата новина е, че между тях има и български пример за находчивост.

shopping-bag-ads-ykm-canta1

Shumensko_Bags

The_Edinburgh_Dungeon

И така, предлагаме на вниманието ви най-забавните и провокативни варианти, с които, вярваме, истински ще разведрим деня ви.

текст: Митко Попов
снимки: Dailynewsdig.com

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)