provokativnosexybelio-Magielle---naugty-lingerie

Кога сексът продава?! Най-откровените реклами в света (18+) – част I

04 май 2015

Сексът продава – истина, стара колкото земята. Нищо не привлича вниманието така, както апетитните женски форми – независимо дали говорим за реклама на презервативи, натурален сок или дори моторна резачка за косене на трева и макар много от промо кампаниите на различните марки да изглеждат абсурдно на пръв поглед, се оказва, че стратегията всъщност е печеливша.

Дамско бельо Magielle (на горната снимка) – тук идеята е, че явно снимката казва всичко. Рекламата е на сексапилно бельо за нежния пол, като се търси обратен ефект – вместо голото тяло, цензурата пада върху продукта, за да го подчертае.

avtomobilipodnaem

Elite Rent – популярна компания за отдаване на коли под наем с твърде провокативна и сексуална реклама: „Стигни там по-бързо“. Очевидна игра на асоциации, която всеки мъж би схванал.

brazilski cocktail-Bitcopamustache

A Bit Copa – бразилският алкохолен коктейл А Bit Copa ще ви помогне да разведрите обстановката и да се развълнувате. Или поне това е идеята в мотото на тази реклама: „Освежаващо бразилски и още по-вълнуващ“. Вероятно би било ефективно и без полуголото женско тяло, но определено не и толкова ефектно.

chupachupszavuzrastni_blizalka

Chupa Chups – помним популярните близалки от детството си, а тук са стигнали още по-далеч – „Близалки за възрастни“. Определено съчетанието от приятната гледка на женския бюст с точно този продукт съвсем не е случайна.

mujki jurnal-che

Che – това списание, предназначено за представителите на силния пол е още по-крайно в рекламната си кампания. „Нека продължим да мечтаем за по-добър свят“ по принцип е страхотно мото, но в съчетание с точно тази идея ни се вижда направо грубичко.

mujkobelio_Jbs

Мъжко бельо JBS – като се замислим, дали пък мотото на списание „Che“ не би било по-подходящо тук?!

playboy-deforestation-1024-34206

Playboy – „мъжката библия“ на Хю Хефнър отдавна се опитва да избяга от клишето, че е просто списание с фотосесии на голи жени. Това е и идеята на рекламния слоган „Playboy – не просто еротични картинки“.

(следва продължение)

текст: Митко Попов
снимки: Pinterest.com

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)