12

Кой движи пазара на луксозните имоти?

26 юни 2018

Родените в периода от края на 70-те до средата на 90-те години на миналия век са тези, които движат пазара на покупка на луксозни имоти. Това е т.нар. „милениум” поколение. Този тип хора са на възраст между 30 и 40 години и работят в изключително конкурентна среда като информационни технологии, инвестиции и стартъпи и имат натрупан финансов ресурс, пише fakti.bg.

„Богатите представители на милениум поколението у нас се ориентират главно към нов тип жилища с модерна архитектура, оборудвани с последните смарт технологии, което обособява ръст в предлагането на ново строителство”, коментират от агенция Unique Estates.

В световен мащаб милениумите търсят имот, който предоставя удобство в градска атмосфера, както и иновативни възможности за развлечение. Най-често такъв тип покупки се реализират при избора на втори дом, който би могъл да се използва като ваканционно жилище или да се отдава под наем като по-скъпа алтернатива на Airbnb.

15

Заради това не е учудващо, че един от най-предпочитаните пазари за представителите на милениум поколението е Кан, известен с целогодишните си фестивали и голяма туристическа посещаемост. Обикновено заможните представители на тази демографска група прави инвестиции от 5 до 15 млн. евро в изцяло обзаведени жилища, които се намират в центъра на световни метрополиси, с голяма тераса и по възможност гледка към плаж.

52

Въпреки нарастващото влияние на милениум поколението на пазара на недвижими имоти, този тип купувачи често срещат известни трудности при осъществяването на сделки с висок клас имоти. Сред предизвикателствата, пред които се изправят, са несъответствие между предлагането и търсенето на луксозни жилища и засилена конкуренция от страна на т.нар. бейби бумъри – представители на поколението, родено между 1945 и 1965 г.

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)