hm8-11-2015_2

Колекцията на Balmain х H&M е призната за най-успешната колаборация

09 ноември 2015

Колекцията Balmain х H&M е напълно изкупена, редът в магазините, след истинското нападение от страна на клиентите, е въдворен, печалбата   се изчислява. Време е да се направи равносметка. Според ръководството на марката, интересът към колекцията е бил много по-висок, отколкото към всяка друга предходна звездна колаборация на марката – както в магазините, така и онлайн.

Точната сума на печалбата все още не е известна, но за успеха на колекцията – доказателствата са много: Официалният хаштаг в Instagram се е умножил повече от 80 хиляди пъти. В деня на продажбата на колекцията on-line, потребителите на официалния сайт са били толкова много, че сайтът на марката излезе от строя. Що се отнася до продажбата на линията по магазините, в Сеул почитателите се редиха на опашка няколко дни преди началото на продажбите, в Лондон, дори се наложи да намесата на полицията, а в София рафтовете на магазина на бул. Витоша се изпразниха за няколко минути.

123

Независимо от организацията в магазините (къде по-добра, къде по-лоша), хората събаряха манекени, бутaха охраната и буквално се бориха за дрехи, обувки и аксесоари от новата колекция. По всички краища на света се водеше една и съща модна битка. Не е изненадващо, че голяма част от облеклата са вече в продажба на значително завишени цени в eBay.

С една дума, трябва да признаем, че: сътрудничеството с Balmain е най-успешната от всички звездни колаборации на шведската верига. А звездните колаборации никак не са малко през годините!

Историята на великите сътрудничества на масовия бранд започва през 2004. След безпрецедентната новина за сътрудничеството на шведската компания с Chanel, Карл Лагерфелд създаде за H&M колекция от 30 женски и мъжки oблекла: многопластови рокли, тесни панталони, якета, украсени с пайети, както и елементи от визията на самия Лагерфелд – класически палта, строго черно яке и бяла риза. В допълнение към описаните елементи в колекцията имаше и два унисекс аромата Liquid Karl.

Karl-Lagerfeld-for-HM-2

През 2005 г. бе времето на Stella McCartney и нейната колекция за H&M: вталени и обемни рокли, тесни дънки и панталони, феерични блузи от сатен и шифон, класически палта и обемни пелерини.

800x1132xisabel-marant-hm-campaign5.jpg.pagespeed.ic_

2006 бе годината на приятелство между H&M и Viktor & Rolf. Резултатът: колекция от Виктор Хорстинг и Ролф Сноерен за мъже и жени в червено, розово и бяло, украсена с шарки, щампи, райета и джобове във формата на сърца, както и модел на сватбена рокля.

d

През 2007-ма дойде ред на Роберто Кавали, в резултат, на което в продажба постъпи колекция от 25-те модела за жени и 20 – за мъже, плюс аксесоари и бельо в характерния „хищнически“ принт на Кавали, имаше и много ресни и мъниста.

hm8-11-2015_10

Рей Кавакубо от Comme des Garcons през 2008-ма представи в H&M магазините по целия свят палта със сложна кройка, якета, ризи, шорти, панталони и поли, а Матю Уилямсън през 2009-та – плажни рокли с принтове във формата на паунови пера и пеперуди, а едновременно с това и първата си колекция мъжки облекла. През същата година излезе колекция на Jimmy Choo for H&M.

HM_comme_des_garcons_11_08

hm8-11-2015_5

Следващите колаборации на H&M са както следва: Sonia Rykiel, Lanvin, Versace и Marni, Анна Дел Русо, Maison Martin Margiela, Isabel Marant  и Alexander Wang.

hm8-11-2015_11

hm8-11-2015_7

hm8-11-2015_13

hm8-11-2015_9

adr-2

hm8-11-2015_8

800x1132xisabel-marant-hm-campaign5.jpg.pagespeed.ic_

hm8-11-2015_4

Коя ще е следващата – ще попитате вие? Всички залози сега са за поп естетиката на Moschino под ръководсвото на Jeremy Scott. Разбира се, чакаме новини за новото сътрудничество!

Снимки: H&M

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)