cardio-gym2

Колко точно трябва да тренираме, за да отслабнем?

16 февруари 2015

Ако сте гледали поне един епизод на риалити програма, в която хората печелят пари, за да отслабват знаете, че те прекарва буквално часове във фитнес залите. Но точно колко често трябва да тренираме, ако искаме да отслабнем, но не разполагаме с толкова свободно време. Според един от най-известните и добри треньори в света – Мишел Бриджис от Австралия, времето, което прекарваме в тренировки седмично може драстично да повлияе на отслабването ни, но не трябва просто да броим поетите и изразходени калории.

Според Бриджис, оптималният брой тренировки седмично е шест, с продължителност 50-60 минути всяка. Това на практика означава, че трябва да тренирате почти всеки ден. Но както споменахме и по-горе, целта на толкова честите тренировки не е просто да се създаде калориен дефицит. Треньорът обяснява, че честите тренировки създават навици и ритуали, като миенето на зъбите например. Така според него, след няколоко седмици вече няма да се замисляте дали да отидете на тренировка, а ще го правите несъзнателно и с повече желание.

Що се отнася до дължината на тренировките, според него дори след час усилено кардио или вдигане на тежести няма да се чувствате изморени. Е признаваме си, че първите няколко пъти със сигурност ще усетите лека умора и мускулна треска (особено ако не сте тренирали отдавна), но е доказано, че физическата активност освобождава хормони на щастието и адреналин, които ви карат да се чувствате бодри и удовлетворени. А и резултатите върху тялото ви, ще бъдат ваш мотиватор.

текст: Елена Михайлова
снимка: news.happy-healthy.net

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)