Конкурсът RICHMART VINTAGE в подкрепа на българските фолклорни танци

Конкурсът RICHMART VINTAGE в подкрепа на българските фолклорни танци

22 февруари 2015

Проектът RICHMART VINTAGE обединява потенциала на българския фолклор и българската индустрия. Част от проекта е конкурсът RICHMART VINTAGE в подкрепа на българските фолклорни танци и мода с общ награден фонд 15 000 лв. Основните цели на проекта са да се утвърди марката “MADE IN BULGARIA’’. Всички български индустрии да се обединят в една обща цел и да покажат своите предимства на световния пазар. Българските фолклорни танци и мода могат да спомогнат много със своята атрактивност за реализацията на този проект – в България има над 1000 хореографи и над 100 000 танцьори на фолклорни танци, които танцуват в професионални, самодейни или любителски състави.Също така българската модна индустрия има над 150 000 работещи в около 3500 предприятия. В българските фабрики се произвеждат колекциите на много световноизвестни марки.
Утвърждаването на марката ‘’MADE IN BULGARIA’’ би спомогнало за подобряване на икономиката в България. По този начин ще се запазят съществуващите работни места и ще се открият нови такива. В основата на всичко това стои идеята да се популяризират българските фолклорни танци в световен мащаб.

Българският фолклор е най-богатият в ритмично отношение фолклор в света. Той се явява важен принос в музикалната култура на Европа и света. Това невероятно богатство не трябва да остава скрито. Българският фолклор е това, в което България е световен лидер. По време на пресконференцията организаторите от RICHMART VINTAGE ще споделят свои идеи как да бъдат подкрепени българската индустрия, както и как българските фолклорни танци да стъпят на нови сцени.

Основната идея на конкурса RICHMART VINTAGE е, да се демонстрира уникалността на българския фолклор, който може да бъде представен по нов начин. Конкурсът е разделен в две части – видеоклипове за народни танци и модас общ награден фонд 10 000 лв., като всеки месец от януари до май се раздават по 2000 лв. за трите най-добри клипа. По време на пресконференцията ще бъдат представени част от наградените победители за месец януари. Втората част на конкурса е за дизайнерски облекла с български народни мотиви и символика – с общ награден фонд 5 000 лв. Конкурсът ще се проведе в края на месец май. В момента текат заявките за участие. Организаторът: „RICHMART” Русе – най-модерната фабрика за мъжки костюми по поръчка в Европа предлага на участниците съдействие при изработката на прототипите и подпомагане за налагането на техните марки на пазара.

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)