Лондонският кмет избра нашенка за реклама на града (видео)

04 ноември 2018

Лондонският кмет Садик Кан избра да заснеме във видео от своя кампания нашенката Елина Стоянова и нейната българска книжарница „Имало едно време“ в квартал Уолтъмстоу в Лондон. Елина е българският участник във видеото, в което са показани чуждестранни предприемачи в мегаполиса и техните магазини.

Вижте още: Принц Кирил и Деси Тенекеджиева отново събират елита за Благотворителния бал на Фондация „Стоян Камбарев“ в Лондон

През юли 2016 г. Садик Кан започна кампания „Лондон е отворен“, която цели да представи столицата като отворен за бизнес град. Две години по-късно кампанията показа европейски предприемачи, включително български. Посланието е, че въпреки Брекзит Лондон продължава да бъде най-доброто място в света за живеене, работа и посещение.

1920x1080

Лондонският кмет избра нашенка за реклама на града

„Аз съм мечтател, идеалист. Радват ме неща като прегръдки, усмивки, жестове, топлещи разговори с хора, които дори и да срещаш за първи път в живота, ти носят пълноценност и усещаш със сърцето си. Обичам планината и свързаността на човека с природата. Вярвам, че хората сме тук за да си помагаме и създаваме добро“, казва Елина пред електронното издание „Българи в Лондон“.

„Книжарницата е моята материализирана мечта. Тя е и дом на всички българи, които изпитват наслада и жажда за разговори от типа на: последна прочетена книга, смисъла на живота, любима музика. Хора, които не се страхуват да споделят, да търсят себе си и духовни ценности. Книжарницата за мен е необходимост от общочовешка потребност за общуване, душевен мир, духовна свързаност“, казва още Елина Стоянова.

снимки: Bulgariansinlondon.com

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)