tommyxlewis - луис хамилтън и томи хилфигър

Луис Хамилтън представи съвместната колекция с Tommy Hilfiger в Берлин

12 март 2019

Люис Хамилтън, петкратният световен шампион във Формула 1 и световен посланик на марката Tommy Hilfiger, отпразнува старта на съвместната колекция TommyXLewis за пролет 2019 г. с единствено по рода си събитие CREATE X UNITY в Берлин. Колекцията TommyXLewis ще бъде достъпна на българския пазар на 12.03.2019 г. в официалния магазина на марката в Paradise Center, София.

„Винаги е изключително специално, когато нашите посланици влагат нещо наистина лично в колаборациите си“, споделя Томи Хилфигър. „Творческият стремеж и страстта на Люис да донесе уникални преживявания на феновете си по целия свят присъстват във всяка колекция, кампания и събитие, в което си партнираме.“

За събитието в E-Werk, бивш техно музикален клуб в квартал Mitte, Берлин, към Люис се присъединиха инфлуенсъри, преса и фенове, за да отпразнуват вдъхновението на колекцията CREATE X UNITY и идеята, че когато творческите сили се обединят, всичко е възможно. Върху цялата фасада на сградата, висока цели осем етажа, бяха прожектирани изображения от кампанията TommyXLewis за пролет 2019 г., като визуализациите можеха да се забележат чак от емблематичния Postdam Platz.

tommyxlewis2

Уникалното пространство позволи на гостите да персонализират изцяло колекцията и дори да взаимодействат със заобикалящата ги среда чрез дигитална и аудио-визуална технология.

„THxLH CoLab комбинира силния и стимулиращ дух на колекцията TommyXLewis за пролет 2019 г., с творческата енергия на Берлин в едно уникално преживяване.” каза Люис Хамилтън. „Този сезон с Томи искахме да вдъхновим хората да се обединят чрез модата. Беше прекрасно да се срещна и да поговоря с феновете на събитието THxLH CoLab и да гледам как те внасят в това пространство от своето собствено CREATE X UNITY вдъхновение“.

Вдъхновени от кампанията на TommyXLewis за пролет 2019 г., портрети на гостите, заснети на място, бяха обединени и проектирани като дигитален стенопис на големи LED екрани в залата за събития, благодарение на аудио-визуален дизайн колектив Pfadfinderei. През цялата вечер гостите се наслаждаваха на пърформанси от urban танцьорите Flying Steps и DJ сетове на изгряващи таланти от Берлинския независим лейбъл и артистичния колектив Live From Earth, включително Ticklish, ACOID, MCR-T и WOS.

tommyxlewis1

На място, гостите можеха да пазаруват от колекцията TommyXLewis за пролет 2019г. и да персонализират своя външен вид през цялата вечер. TommyXLewis за пролет 2019г., второто сътрудничество между Tommy Hilfiger и Люис Хамилтън добавя свеж нов елемент към класическия спортен дизайн с ярки розови и лилави поп цветове, уголемени „CREATE X UNITY“ графики и преливащи цветове, вдъхновени от смелия стил на Лос Анджелис.

Колекцията е повлияна от спорта, но съдържа и наследството на марката, уголемени силуети и по-устойчиви материи като органичен памук. Тя съчетава модния усет на Люис Хамилтън с класическия американски стил на Tommy Hilfiger по начин, който може да бъде адаптиран към всеки стил. Колекцията включва облекло, обувки, аксесоари, бельо, бански костюми и чорапи.

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)