
Моделите, чиито мерки се доближават до тези на обикновените жени, повишават продажбите на драхи и аксесоари, показва проучване от „Юропиън джърнъл ъф маркетинг“, цитирано от сп. „Ел“. Макар по традиция манекенките да са изключително слаби, наскоро наложените в редица страни по света забрани на прекалено кльощавите модели може би ще помогнат в бизнеса на модните компании.
Британските учени са извършили серия проучвания върху жени между 18 и 25 години. Те са им дали модни снимки, предназначени за маркетингова кампания. На част от тях моделът е бил в размер 0, а на друга – със среден размер, сходен до мерките на изследваните жени. Оказало се, че когато става въпрос за модни компании, чиито имена не са чували, дамите предпочитат рекламите, в които манекенките са с нормално тегло.
Що се отнася до известните брандове, разлика в мненията не е имало. Самочувствието на жените обаче също се е отразило на мнението им – дамите с по-ниска самооценка определено предпочитали продуктите, рекламирани от жени, чиито тела приличат на техните. / БГНЕС
снимка: milton.com

Предишна:
Жан Пол Готие, Life Ball, Виена и Audi

Следваща:
Жан Пол Готие и неговият грандиозен спектакъл на Life Ball 2015
Още по темата
-
Дъщерята на Мадона дебютира на подиума
In FASHION21-годишната дъщеря на Мадона – Лурдес Мария Чиконе Леон, дебютира на модния подиум. Тя дефилира във ...
-
Риана в откровена фотосесия
In FASHIONРиана стана героиня на новия брой на ID Magazine, като украси корицата на списанието и ...
-
Модната сцена на TINĀ SOCIAL CLUB е Париж!
In FASHIONБрандът с щанд на най-известното изложение в света Новият сезон за TINĀ SOCIAL CLUB започна ...
-
Редки цветя в новия Dolce & Gabbana Velvet Pure
In FASHIONОтдавна забравен цветен играч отново се завръща на ароматния терен Парфюмеристите на Dolce & Gabbana продължават ...
Ето едни одухотворени хубави сладурани. Сетили се англичаните, че манекенките продават тоалетите. „Добро утро“ за другите в Европа.