https _s3-eu-west-1.amazonaws.com_htsi-ez-prod_ez_images_3_2_2_5_2165223-4-eng-GB_01-F1-fragrance-launch-at-GP-Abu-Dhabi-Grand-Prix-CREDIT-Alen_Palander

Опушен и метален аромат в първата колекция парфюми на Формула 1

10 декември 2019

Ревът на двигателите, приливът на адреналин и вълнението от победата са основната същност на състезанията във Формула 1. Но друга неразделна част от интензивното изживяване – и тази, която не може да бъде уловена на екрана – е миризмата. Ароматът, който виси във въздуха по време на състезанието за Гран При е единствено опушен и метален . Сега вече се и  бутилира от F1 в  първата колекция аромати.

https _s3-eu-west-1.amazonaws.com_htsi-ez-prod_ez_images_4_4_2_5_2165244-4-eng-GB_03-by-Alen_Palander_a14i1329

Създадени в сътрудничество с британската група Designer Parfums, петте композиции, промотирани на Гран При в Абу Даби, включват класически теми, както и остри варианти. Но как човек дестилира енергията на F1 в парфюм? Както аромат I, така и аромат V са със свеж и пиперлив акцент и имат тъмно, интензивно покритие. Уханието на мускус и кожата играят ключова роля, със зелена смолиста нотка, придаваща миг на вълнение. Ароматът V, от друга страна, е изграден около сух кехлибар и кедрови гори.

https _s3-eu-west-1.amazonaws.com_htsi-ez-prod_ez_images_5_3_2_5_2165235-4-eng-GB_02-by-Alen_Palander_a14i1638

Версията, която най-добре се вписва в миризмата на състезанието обаче, е Fragrance II – умопомрачителната смес от изгорял каучук, мокър асфалт, спирачен прах и масло! Увити, обаче, в акорди на кехлибар и мандарина – един истински авангарден аромат.

На първо подушване изглежда, че ароматите са проектирани за мъжка аудитория на F1. Въпреки това, както Ели Норман, F1 директор по маркетинг и комуникации, изтъква,  „аудиторията на шампионата е 44% жени, които търсят нещо различно от цветя и ванилия. На тях също ще се хареса.  Ароматът III, например, е най-унисекс опцията.“

Парфюмите са лансирани първоначално като луксозна колекция, помещавана в бутилки, наподобяващи 3D.  Думата „лукс“ не е преувеличение: всяка бутилка е направена в ограничено издание от 20 броя и струва 10 000 долара. Ароматите обаче ще бъдат преиздадени през април в бутилка, новопроектирана от Lovegrove  и с по-достъпна цена. А какъв ли парфюм би сложил Люис Хамилтън?

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)