marksandspencer_christmascommercial

Най-добрите коледни реклами за 2014 година

08 декември 2014

С наближаването на Коледа, празничният дух ни завладява все по-силно и сякаш ни напомня, че идва това време от годината, в което всички чудеса се сбъдват. Защото Коледа е преди всичко приказка за доброто в нас. Предлагаме ви най-добрите реклами, създадени през вече изминаващата 2014 година по случай любимия ни празник, вярвайки че поне малко ще стоплим сърцето ви. И така:

„Пингвинът, моят приятел“
Тазгодишната рекламна кампания на британската верига магазини John Lewis разказва историята на малко момче на име Сам и неговият най-близък приятел, пингвина Монти. Спираме със сюжета дотук, за да му се насладите сами, само ще уточним, че кампанията е дело на рекламната агенция Adam&Eve/DDB, а бюджетът за реализацията на промо видеото е точно 1 000 000 паунда. Крайният резултат обаче определено си заслужава.

„Епохалното видео“
Залагайки на съвсем различен ход, тази година третата по големина верига супермаркети във Великобритания – Sainsburry успя да спечели вниманието, а и сърцата на зрителите с впечатляваща коледна реклама по… действителен случай. Действието в ролика се е развило през 1914 г. по време на Първата световна война, когато на фронта се срещат войниците на Англия и Германия. Е, дали се е случило точно така, няма как да знаем, но не можем да отречем, че на създателите на клипа от агенция AMV BBDO определено им се е получило.

„Следвай феите“
Още един английски популярен бранд с идейна коледна кампания – Marks&Spencer не останаха по-назад от конкуренцията и заложиха на приказна история със солиден рекламен бюджет. В ролика можете да видите като главни герои две красиви феи, които вършат добрини по време на празника, като през цялото това време са облечени в новите модели на марката. Реализацията на рекламата е дело на продуцента компания (Independent Films), а самата идея – на агенция RKCR/Y&R. Музиката пък е актуализирана версия на популярния хит на Джули Лондон – Fly Me to the Moon.

„Страната, в която всеки е от значение“
Harrods e марка с над 160-годишна история и логично, най-големият универсален магазин в Европа залага на традициите – този път кампанията е заложила на „фантастична приказна коледна история“ с поучителен край. Главният герой в нея е малкото мишле Peter Pumpernickel, който скоро разбира, че светът съществува благодарение на всички нас и всеки, независимо колко е различен на пръв поглед, има своята незаменима роля в житейския кръговрат.

„Празник на Тифани“
Започнахме тази статия с напомнянето, че именно Коледа е времето, в което мечтите се сбъдват, затова и ще го завършим така. Под този слоган е реализирана и тазгодишната коледна кампания на популярната марка за бижута Tiffany&Co. Рекламният клип, наречен A Tiffany Holiday е представен като анимирана приказка, чието действие се развива по време на празника в заледените улици на Ню Йорк. Романтиката обаче е налице, за да направи някои от нас много, много щастливи за цял живот. Особено когато въпросният жест е придружен с бижу от подобно качество.

текст: Митко Попов
снимкa: Express.co.uk

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)