flat-abs-workout-women-spotebi

Най-добрите храни за плосък корем (част II)

13 септември 2016

Продължаваме да ви запознаваме с онези храни, които ще ви помогнат да поддържате талията си тънка чрез намаляване на подуването на стомаха, забързване на метаболизма и доставката на важни хранителни вещества, като насърчават и загубата на тегло:

Кисело мляко
Подобно на аспержите, киселото мляко е чудесно за червата: то съдържа полезни пробиотици, които балансират микрофлората и предотвратяват подуване на корема. Консумацията на кисело мляко може да увеличи чувството на ситост, благодарение на 17-те грама протеин на порция, което е почти три пъти по толкова, колкото се съдържат в едно яйце. Опитайте се да хапвате кисело мляко сутрин, можете да го добавите към плодове и за лека следобедна закуска.

Джинджифил
Ако някога сте пили джинджифилова бира, сигурно знаете, че напитката може да направи чудеса, за да успокои разстроен стомах. Оказва се, че коренът от джинджифил също е страхотен приятел на корема. Благодарение на съединения, които помагат на храната да премине през човешкия стомашно-чревен тракт, той е използван в продължение на векове като естествено средство за лечение на подуване на корема. Джинджифилът може да ви помогне и да контролирате теглото си. Според проучване на Колумбийския университет от 2012 г., хората, които пият горещ джинджифилов чай, се чувстват по-сити след хранене. Най-лесният начин да го включите в диетата си е да си направите чай или като подправка.

Чай от мента и лайка
Чувствате се преяли след обилно хапване? Помогнете на стомаха ви да се възстанови от тежката трапеза с чаша горещ чай от мента или лайка. И двете разновидности релаксират коремните мускули, облекчават храносмилането и помагат на тялото да се разтовари от газовете. Чаят от мента намалява подуването на корема, а лайката спомага да спите по-добре. А всички знаем, че липсата на сън добавя сантиметри към талията ни.

Авокадо
Ако добавите авокадото към ежедневната си диета, коремът ви горещо ще ви благодари. Суперплодът (защото авокадото технически се води плод) съдържа 2 грама фибри и 4 грама полезни за сърцето мононенаситени мазнини, които могат да ви помогнат да държите на разстояние наднорменото тегло. В скорошно проучване изследователите откриха, че хората, които редовно ядат авокадо, са по-слаби, отколкото онези, които не го правят. И в допълнение към това, авокадото е полезно и за червата, защото здравословните му мазнини подпомагат храносмилането и повишават абсорбирането на хранителни вещества и антиоксиданти.

Черен шоколад
Ако имате предубеждения към шоколада, трябва да знаете, че не всички видове носят едни и същи ползи за организма. Черният шоколад, например, е полезен в много аспекти. Подобно на авокадото, той съдържа здравословни мононенаситени мастни киселини, които помагат за ускоряване на метаболизма.
Все пак не прекалявайте с количеството, за да не се изненадате от показанията на кантара следващия път.

Бадеми
Шепа бадеми е похапване, за което не е нужно да изпитвате вина. Те съдържат мононенаситени мастни киселини, които помогат на тялото ви да изгаря мазнините и да се бори с глада. Според скорошно проучване на International Journal върху затлъстяването, когато бадемите са част от нискокалорична диета, загубата на тегло е много по-голяма, отколкото ако спазвате хранителен режим без тяхното участие.

Зелен чай
Тази древна напитка е пълна с важни антиоксиданти, които се борят с възпаленията, увеличават енергията ви и изгарят мазнините. Науката многократно е свързвала зеления чай с отслабване и експертите препоръчват задължително да го добавите към диетата си.

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)