
Този сезон рекламната кампания на Missoni напомня продължение на историята от предишната колекция.
Приликата между двата сезона се проявява не в дрехите, а в стила на фотосесията, дело на Вивиан Сасен. Определено работата на Вивиан е перфектна, защото тя винаги успява да направи уникални снимки, най- вече заради добре обмисления фон.
Небето, което дава на фотографите невероятна дълбочина е уникално в съчетание с прекрасните цветове, които са запазена марка на бранда.
Вдъхновение на марката през този сезон е Джоан Смоллс, определяна от критиците като елегантната, мултикултурна перла и лице на модерния лукс.
Тя изключително добре влезе в образ и изпълни задачите, поставени от фотографа за да се получи перфектната симбиоза между място и дрехи: жестовете, израженията на лицето – всичко бе на топ ниво.
На фотографиите Джоан сякаш се е загубила в амфитеатъра, гледайки разсеяно в далечината, а в цветните кутии на каменните стъпала ни се струва, че са скрити хиляди цветни съкровища и тайни.
Основната идея на кампанията на Missoni и този път бе играта на цветове.
Снимки: Missoni
Още по темата
-
Недетски игри: Капсулната колекция на Moschino за Mattel оживява
In FASHIONПрез ноември Джеръми Скот ще облече жените в копия на облеклата, предназначени за куклата Barbie ...
-
Академията за мода събира родни и световни марки в ревю-спектакъла „Лятото на любовта“
In EVENTSАкадемията за мода организира голям ревю-спектакъл „Лятото на любовта“. Елегантният пърформанс ще бъде с дрескод ...
-
ROSE FASHION HOUSE покори с класа и стил и…облече момичетата на In LIFE на SFW
In FASHIONОсобено удоволствие за нас е да представим изисканата модна къща ROSE FASHION HOUSE, която е утвърден еквивалент ...
-
Откриват Музей на модата по време на Balkan Fashion Week
In FASHIONОт 5-ти до 11-ти юни Nu Boyana Film Studios става арена на модни дефилета, уъркшопове ...
Остави своя коментар през Facebook