
Кафемашината Deséa Golden Touch от Gufram е новото ексклузивно издание на Lavazza и Gufram. Тези две исторически марки, които винаги са били световни посланици на италианското съвършенство, се движат в една посока – бъдещето на дизайна и естетиката. Доминиращият златен цвят, характерен за специалния дизайн, внушава както стойността на качеството на Lavazza, така и всички ресурси, които са включени в процеса на отглеждане, подбор, обработка и разпространение на кафето.
Отдадеността, времето и енергията на всички, които са допринесли за реализирането на този проект се отразяват в отличителния краен продукт. Срещата на двете марки се подчертава в логото на Lavazza A Modo Gufram, което се издига на видно място в кафемашината и запечатва партньорството в историята.
Lavazza се връща в Fuorisalone на седмицата на дизайна, избирайки да партнира с артистичния дух на Gufram за създаването на ексклузивно място за наслада на истинския вкус на кафето. Дизайнерския кът „Banco Deséa“ е ексклузивно пространство с интересни форми, вдъхновени както от иновативната нова машина за кафе Deséa Golden Touch от Gufram, така и от проекта за ребрандиране Qualità Oro. Инсталацията е създадена от Gufram и предлага на посетителите модерно усещане за стил и качество. Кафе клубът предлага както класическо кафе изживяване, така и иновативен прочит – коктейли с кафе.
Слабостта на Lavazza към изкуството промени начина, по който си приготвяме кафе вкъщи. През последните години се наблюдава пълно обновяване на езика на дизайна, изразен от всички кафемашини за дома A Modo Mio, която сега се характеризира със съвременни и съществени форми и весел облик като иновативния проект и потапящата инсталация на Deséa в сътрудничество с Gufram настоящата Седмица на дизайна.
Страстта на Lavazza към дизайна и визуалните изкуства през годините включва сътрудничество с някои от най-големите музеи в света, като Музея на Гугенхайм в Ню Йорк, Държавния Ермитаж в Санкт Петербург, Музея Civici Veneziani (MUVE) във Венеция. и Миланския музей на културите (MUDEC), Triennale di Milano и новия Museo del Design Italiano, където Lavazza се гордее да подкрепи първата постоянна експозиция (режисирана от архитекта Джозеф Грима), включваща селекция от най-емблематичните и представителни произведения на италианския дизайн.
Още по темата
-
Хранене и зодии (част II)
In TASTEВ допълнение към първата част можем да прибавим, че в зависимост от преобладаващата „ин” или ...
-
Ето как ще изглежда площад Света Неделя след реконструкцията
In DESIGNСлед няколко провалени конкурса за обновяване на площад „Света Неделя“, Столичната община избра изпълнител на ...
-
Пълнени патладжани с кайма
In TASTEНеобходими продукти: 3 патладжана 1/2 кг кайма 1 глава лук 50 мл. олио 1/4 връзка магданоз 1/2 ч.л. червен пипер 1 ...
-
Здравословни храни със скрити калории
In TASTEМислите си, че смути и енергийните барчета са диетични? Всъщност, понякога реалността е доста по-различна. ...
Остави своя коментар през Facebook