
Фестивалът Cannes Lions е най-голямото събитие в света на рекламата и спокойно може да си съперничи с филмовия фестивал, който се провежда в същия френски град. Тази година беше неговото 61-во издание. А най-очакваните награди бяха в раздела за видеореклами. От клиповете на всички победители подбрахме за вас само няколко, защото те наистина ни карат да ги гледаме отново и отново.
Камионите на Volvo и Жан-Клод Ван Дам
Grand Prix съвсем заслужено грабна клипът на агенцията Forsman & Bodenfors от Швеция. Той беше представен през ноември, миналата година, досега има над 70 000 000 гледания в YouTube и породи десетки имитации и пародии по цял свят. Нека не забравяме да отбележим и задочното участие в него на уникалната Ения, с нейната песен Only Time.
Щастливото семейство на Coca-Cola
С Golden Lion се сдоби рекламната кампания на толкова популярната напитка. В 60-секундния спот видяхме правдива, житейска ситуация около плюсовете и минусите на раждането на дете в едно младо семейство. Идеята идва от рекламната агенция Santo Buenos Aires.
Възможната „невъзможност“ на Honda
Със злато се окичи и агенцията McGarryBowen, която е създател на това видео за автомобилната марка. Оригиналните оптични илюзии и закачката с човешките възприятия по отношение на пространството наистина впечатляват всички, които я видят.
Nike прехвърля границите
Друг победител, който също получи златото стана клипът за Nike от агенцията Wieden + Kennedy. Журито оцени по достойнство видеото, в което се спортната марка ни призовава да не спираме дотук, а винаги да се стремим към нещо повече.
Социална реклама от Нова Зеландия
Агенцията Clemenger BBDO е създала специално за Министерството на транспорта в страната тази толкова емоционална реклама. Струва си всеки, преди да седне зад волана, да я изгледа.
Още по темата
-
111 години от Илинденско-Преображенското въстание
In NEWSНа днешната дата преди 111 години избухва Илинденско-Преображенското въстание, напомня в своя справка БГНЕС. Илинденско-Преображенско ...
-
Бъдители: България е рай с много възможности
In NEWSБлаготворителна инициатива „Бъдители“ гостува на 101 СУ “Бачо Киро” в София Благотворителната инициатива „Бъдители“, която ...
-
Борят корупцията с проверки на любовниците на политиците и екскурзиите до Африка и Азия
In NEWSАнонимните сигнали и медийните публикации са сред основните способи, с които Националното бюро за предотвратяване ...
-
Слънчевата пролет се завръща
In NEWSДнес ще бъде предимно слънчево с временни увеличения на облачността, по-значителни след обяд. Вятърът ще ...
Рекламите на Кока Кола винаги са ми най-любимите