volvo_trucks_van_damme_epic_split

Отличиха най-добрите рекламни агенции в света

01 юли 2014

Фестивалът Cannes Lions е най-голямото събитие в света на рекламата и спокойно може да си съперничи с филмовия фестивал, който се провежда в същия френски град. Тази година беше неговото 61-во издание. А най-очакваните награди бяха в раздела за видеореклами. От клиповете на всички победители подбрахме за вас само няколко,  защото те наистина ни карат да ги гледаме отново и отново.

Камионите на Volvo и Жан-Клод Ван Дам

Grand Prix съвсем заслужено грабна клипът на агенцията Forsman & Bodenfors от Швеция. Той беше представен през ноември, миналата година, досега има над 70 000 000 гледания в YouTube и породи десетки имитации и пародии по цял свят. Нека не забравяме да отбележим и задочното участие в него на уникалната Ения, с нейната песен Only Time.

Щастливото семейство на Coca-Cola

С Golden Lion се сдоби рекламната кампания на толкова популярната напитка. В 60-секундния спот видяхме правдива, житейска ситуация около плюсовете и минусите на раждането на дете в едно младо семейство. Идеята идва от рекламната агенция Santo Buenos Aires.

Възможната „невъзможност“ на Honda

Със злато се окичи и агенцията McGarryBowen, която е създател на това видео за автомобилната марка. Оригиналните оптични илюзии и закачката с човешките възприятия по отношение на пространството наистина впечатляват всички, които я видят.

Nike прехвърля границите

Друг победител, който също получи златото стана клипът за Nike от агенцията Wieden + Kennedy. Журито оцени по достойнство видеото, в което се спортната марка ни призовава да не спираме дотук, а винаги да се стремим към нещо повече.

Социална реклама от Нова Зеландия

Агенцията Clemenger BBDO е създала специално за Министерството на транспорта в страната тази толкова емоционална реклама. Струва си всеки, преди да седне зад волана, да я изгледа.

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)