5-Minute-Leg-Workout-Video

Плосък корем и стегнати бедра с едно движение? Възможно е!

10 март 2015

За тези от нас, които искат да са в топ форма за лятото сезонът на диетите и усилените тренировки вече започна. И както добре знаем, едни от най-проблемните зони на жените винаги са били корема и бедрата. След щателно проучване на интернет пространството попаднахме на едно ново движение, което обещава с да ни даде както стегнати бедра, така и плоско коремче. Достатъчно е само да го изпълняваме редовно. И ние разбера се решихме да го споделим с вас.
Създателите му го наричат частичен клек на един крак. А ето и подробни инструкции как да го изпълнявате. За целта ще ви трябва пейка или кутия с височината на коленете ви.

2-20-15-weekend-challenge
Застанете върху нея, като се подпирате само на левия си крак. Десният трябва да виси във въздуха. Изпънете ръце пред тялото си и сгънете глезена на десния крак в контрашпиц. Започнете да клякате с левия си крак, като непрекъснато натискате петата на крака към пейката. Преди да докоснете земята с десния си крак задръжте за няколко секунди и бавно се повдигнете нагоре.
Повтаряйте това движение поне по 20 пъти с всеки крак поне веднъж на ден.

текст: Елена Михайлова
снимки: womenshealthmag.com/popsugar-assets.com

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)