Професионално обучение за иновациите в грижата за кожата

12 юли 2016

В края на месец юни Гранд Хотел Балнео и СПА „Поморие“ за поредна година бе домакин на лятното обучение на специалистите, работещи с продуктите на Natura Bisse Barcelona. Лидер в световната луксозна козметика и доказан революционер в борбата срещу стареенето на кожата, испанската компания, вече повече от 7 години е сред най-предпочитаните марки в България. Българският представител – компанията Esthetic Privilege и нейният изпълнителен директор г-жа Грети Гарсия събраха най-добрите козметици и собственици на салони за красота, за да представят новата посока за развитие и най-новите продукти и ритуали.

NATURA BISE.00_02_32_01.Still004

Следвайки динамичното развитие на съвременния бизнес, лятното обучение на българския екип на Natura Bisse бе фокусирано не само върху терапиите, но и върху ценностите на марката. Специален лектор бе доц. д-р Соня Вълкова Иванова, д.м., която е дерматолог и преподавател в Медицински Университет – Плевен. Професионалните й интереси са в сферата на фототерапията на кожните болести, фотобиология и фотозащитата на човешката кожа, качеството на живот при болни с кожни заболявания и естетична дерматология. Тя представи в детайли медицинската гледна точка на ботокс и филър ефекта с продуктите от серията INHIBIT.

NATURA BISE.00_03_17_15.Still005

„Избрах да работя с Natura Bisse Barcelona, защото ми хареса изключителното съчетание на научни разработки с козметиката и особено внедряването на науката в продукти, предназначени за красотата на кожата. Важно е да отбележим, че в голяма част от продуктите на испанската марка са включени компоненти, които спомагат за лечението на някои кожни заболявания. Аз се занимавам изключително много с естетична медицина и съм силно впечатлена от INHIBIT серията, която може да е реален заместител на ботокс и филър продуктите. Трябва да не забравяме, че качествената козметика е един от ключовите фактори да поддържаме кожата си млада“ – сподели доц. Вълкова.

Над 30 специалиста от цялата страна присъстваха на лятното обучение в петзвездния лукс на Гранд Хотел Балнео и СПА „Поморие“. Разположен между бреговете на Черно море и соленото поморийско езеро, хотелът e един от първите центрове в България, които създадоха Диамантена стая за работа с терапиите и ритуалите на Natura Bisse. Демонстрациите по време на двудневния тренинг бяха извършени от Милена Петкова – терапевт на Natura Bisse в България.

NATURA BISE.00_04_33_17.Still007

„Когато се запознах с Natura Bisse първото, което ме впечатли бяха резултатите. Освен, че е луксозна марка, която доставя усещане на комфорт, разкош и лукс, тя е и резултат. Съвременната жена трябва да уважава и обича себе си, да се цени и да е в центъра на своя свят – това е моята философия и тя в основата на мисията на Natura Bisse“.

Представени бяха детайлите на терапията с O2 и Hydrox peel, които увеличават виталитета на кожата, чрез вливане на чист кислород, както и O2 BODY PERFECTION – ритуал за стягане и подмладяване с екстракт от киноа и чия, манго и артишок. Участниците в обучението се запознаха с новите стъпки в ритуала Роял Цитрус със С+С Цитрус Есенс – мощно антиоксидантно третиране, който ревитализира, стимулира и стяга кожата.

За първи път в обученията на Natura Bisse бе поканен бизнес коуч, който да помогне на участниците да затвърдят правилните убеждения за работа с луксозната марка и да развиват все по-успешно своя бизнес. Уъркшопът „Жена за милиони“ бе представен от президентът на Sofia Coaching Support Group под егидата на Noble Manhattan Coaching – Иванина Захариева, която е дипломиран лайф и екзекютив коуч, психолог и бизнес консултант по организационно поведение.

NATURA BISE.00_08_07_11.Still014

„Жената за милиони е уверена, успешна жена, която изразява и отстоява себе си и присъства във всичко, което прави на 100%. Тя е жена, която дава ценност на света, изразявайки дарбата си, в това, в което е най-добра. Защото ценността, която даваме на другите хора се връща обратно към нас – под формата на милиони, но и на удовлетвореност и щастие. Това е и следата, която оставяме след себе си. За мен беше изключително удоволствие да бъда сред тези успешни жени, които предлагат на клиентите си лукс и красота. Аз наистина вярвам, че красотата ще спаси света и това е една хубава мисия, в която си заслужава да инвестираме усилията си“.

Новият формат на обучението в работа с луксозната испанска козметика полага началото на нов етап в развитието на марката. Прогресивна и модерна, компанията удовлетворява нуждите на клиентите си, чрез задълбочени проучвания и търсене на решение – правилни формули и гарантирани резултати. Глобалната комуникационна стратегия включва продуктово развитие, налагане на специфичен език в общуването с клиента и професионално обучение.

NATURA BISE.00_08_55_03.Still017

„Индивидуалността на кожата е наша мисия и страст. Ние започваме от невъзможното, чрез развиване на идея, през проучвания, до постигане на резултат. Основните ценности на компанията са силна морална устойчивост, лично отношение и много страст. Всяка кожа има собствен глас и ние знаем как да го чуем“ – заяви г-жа Гарсия, представител на Natura Bisse за България.

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)