3031098-inline-i-3-adidas-god-level-kanye-west-new-song-all-in

„Сънят на Лео Меси“

30 май 2014

adidas пусна официалната си реклама за Световното първенство 2014 в Бразилия. В нея участват едни от най-добрите футболисти в света – Лео Меси, Дани Алварес, Луис Суарес, Робин ван Перси, Бастиан Швайнщайгер и Ксави. Рекламата със заглавие „Сънят на Лео Меси“ бележи официалния старт на кампанията на adidas „всичко или нищо“ за Бразилия 2014. Рекламният клип е дело на бразилския режисьор Фернанду Мейрелис („Градът на Бога“) и включва ексклузивно парче на Кание Уест.

Дебютът на видеото ще бъде на полувремето на финала на Шампионската лига в събота. То загатва, че единственият начин да живееш, играеш и бъдеш победител е като дадеш „всичко или нищо“.

Клипът започва със спящия Лео Меси, които сънува изтощителните тренировки, през които преминават съотборниците му по време на подготовката си за Световното първенство. Рекламата представя и бутонките от специалната серия за турнира Battle Pack. Следват спиращи дъха кадри от футболното игрище, показващи забележителните умения на играчите от отбора на adidas, побеждаващи в епичната битка на терена. Играчи, фенове, треньори и цели нации се събират заедно в желанието си да достигнат до мечтания трофей. Накрая Лео Меси се събужда, знаейки че е време да даде „всичко или нищо“ за Бразилия 2014.

В края на рекламата зрителя се изправя пред същия избор като Меси. Последният екран на клипа в youtube и на телевизора ви дава право на ясен избор между две възможности – „всичко“ или „нищо“. В случай че избере първото зрителят ще бъде препратен към всичко, което adidas може да предложи за Световното първенство, посредством каналите на спортния бранд в Twitter. С натискането на бутона за второто зрителят ще бъде изключен от комуникацията на adidas за летния турнир.

източник: news.adidas.com
снимка: 12elfthman.com

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)