Lavazza на Wimbledon

Тенис и кафе – една неделима комбинация

16 юли 2019

Водещата световна компания за кафе Lavazza се завърна официално в тазгодишния турнир за Големия шлем - Уимбълдън. Брандът отбелязва деветата си година на престижния шампионат с ново звездно партньорство с номер 1 в женския тенис за 2018 Анжелик Кербер.

Германската тенисистка, която триумфира в миналогодишното издание на надпреварата, побеждавайки седемкратната шампионка Серена Уилямс, бе посланик на марката по време на турнира в Лондон, включвайки се в активностите на Lavazza.

Lavazza на Wimbledon

Анжелик Кербер участва също и в телевизионната реклама на бранда „Повече от италианско“, разпространена в цяла Великобритания, където си партнира с други две тенис величия – Карлос Моя и Андре Агаси.

Шампионатът Уимбълдън започна на 1-ви юли и продължи до 14-ти юли, завършвайки с впечатляващ финален двубой между двете легенди Роджър Федерер и Новак Джокович, спечелен от втория. През двете седмици на турнира 100 експертно обучени баристи на Lavazza сервираха автентичното италианско кафе от 60 места за обслужване на 500 000 фенове на тениса.

Lavazza Wimbledo

Потвърждавайки глобалната си отдаденост към тениса, марката запази позицията си като единственият световен бранд за храна и напитки, който за четвърта поредна година си партнира с всички 4 турнира от Големия шлем – сервирайки най-продаваното италианско кафе на повече от 3 милиона тенис любители на престижното първенство Ролан Гарос, тенис турнирите US Open и Australian open, както и шампионата Уимбълдън.

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)