
Неправителствената организация Fashion Revolution се спира на креативен, изключително въздействащ формат да накара хората да се замислят за произхода на своите дрехи, съобщава premium.bg.
Мястото е Берлин, където на оживена локация се разполага автомат за тениски с цена 2 евро. Потребителите трябва само да пуснат сумата и да изгледат кратко видео преди да получат тениската. От него те разбират кой точно е изработил продукта, на колко е години, колко време на ден работи и каква е неговата заплата за труда. Fashion Revolution призоваха всички желаещи да се включат в кампанията като си направят селфи с етикет на дреха, която притежават и хаштаг #whomademyclothes. От публикуването си досега видеото е събрало почти 5 милиона гледания.
Вижте реакциите на хората и какво се случва, когато разберат защо цената е толкова ниска:
Целта на организацията е да накара хората да се запитат от къде произхождат техните дрехи, къде са изработени и в какви условия.
снимка: ytimg.com
Още по темата
-
Томи Хилфигър се завърна на Лондонската седмица на модата с шоу по американски
In FASHIONДизайнерът Томи Хилфигър се завърна на Лондонската седмица на модата след почти тригодишно отсъствие с ...
-
Sofia Fashion Week есен/зима 2017: Ден втори
In FASHIONВисша мода от България и света впечатли гостите на втората вечер от Седмицата на модата ...
-
Седмица на модата в Париж: Hermes есен-зима 2017/2018
In FASHIONРевюто на модна къща Hermes бе поредното дългоочаквано събитие в календара на Седмицата на модата ...
-
Авангард и нотка ексцентричност в дебютното ревю на Мерлин Арно
In FASHIONЧаровната Мерлин Арно, позната и като музата на популярния ни творец Иван Яхнаджиев, представи пред ...
Остави своя коментар през Facebook