maxresdefault

Тишъртът за 2 евро, който никой не купи (видео)

11 май 2015

Неправителствената организация Fashion Revolution се спира на креативен, изключително въздействащ формат да накара хората да се замислят за произхода на своите дрехи, съобщава premium.bg.

Мястото е Берлин, където на оживена локация се разполага автомат за тениски с цена 2 евро. Потребителите трябва само да пуснат сумата и да изгледат кратко видео преди да получат тениската. От него те разбират кой точно е изработил продукта, на колко е години, колко време на ден работи и каква е неговата заплата за труда. Fashion Revolution призоваха всички желаещи да се включат в кампанията като си направят селфи с етикет на дреха, която притежават и хаштаг #whomademyclothes. От публикуването си досега видеото е събрало почти 5 милиона гледания.

Вижте реакциите на хората и какво се случва, когато разберат защо цената е толкова ниска:

Целта на организацията е да накара хората да се запитат от къде произхождат техните дрехи, къде са изработени и в какви условия.

снимка: ytimg.com

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)