„Феноменът ZARA“

„Феноменът ZARA“ с нов тираж

07 януари 2018

От издателска къща „Жануа’98” съобщиха, че една от най-успешните бизнес книги, излезли на български език през 2017 г. – „Феноменът ZARA“, е с нов тираж от 2018 г. Автор е Ковадонга О`Шей. Изданието е оформено ефектно под формата на торбичка. Включва 200 страници.

 Вижте още: Собственикът на Zara купи небостъргач в Мадрид за 490 млн. евро

За книгата от издателите:

Inditex Group е глобален лидер по продажби на облекла и признат законодател в света на модата. По улиците на Ню Йорк, Париж, Токио, Москва, София ще срещнете красиви и уверени в себе си хора, облечени с дрехи от Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho, Bershka. Марката Zara е символ на достъпен лукс и престиж и благодарение на нея милиони хора, които не могат да си позволят творенията на висшата мода, успяват да изглеждат и да се чувстват добре.

Въпреки това за създаването на компанията, нейното развитие и превземането на модния Олимп се знае твърде малко. Тази книга е историята на успеха на една от най-влиятелните компании, която предизвика революция в производството и търговията с дрехи. Зад всичко това стои Амансио Ортега – създателят на Inditex, най-заможният европеец, четвърти в класацията на Forbes за най-богатите хора.

Тук ще намерите, разказани от първо лице, отговорите на:

• Как обикновен търговец се превърна в най-богатия човек?

• Как се променя съзнанието на милиони потребители?

• Как бе създадена най-проспериращата компания на ХХI век?

Авторката на книгата, Ковадонга О’Шей е редактор на първото списание за мода в Испания и основател на SEM Fashion Business School в Мадрид.

Публикацията подготви Силвия Аризанова

Снимка: ИК „Жануа’98”

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)