"Форбс" раздаде наградите си за 2014 г.за бизнес

„Форбс“ раздаде наградите си за 2014 г.за бизнес

13 януари 2015

За четвърти път, списание „Форбс“ България раздаде бизнес наградите си за 2014 г.

Бяха връчени награди в различни категории, свързани с бизнеса в България. На трето място в категорията „Клиентска политика“ стана „Сиксти Кей“ („60K“), втори са Юник Естейтс (Unique Estates). Първенец в категорията е „Ол Ченълс Комюникейшън“ („All Channels Communication“).

В категория „Развитие на бизнеса“  Телерик“ („Telerik“) грабна първото място. „СкейлФокус“ („ScaleFocus“) останаха на второ място, а след тях се наредиха „Ол Ченълс Комюникейшън“ („All Channels Communication“).

В категория „Развитие на човешките ресурси“ победител стана „Мусала Софт“, които се занимават с аутсорсинг. Втори са „СкейлФокус“ („ScaleFocus“), които работят в областта на информационни технологии, а „Сиксти Кей“ („60K“) са на трето място.

Победител в категория  „Качество на продуктите“ отново стана „Телерик“. На второ място се нареди производителят на емулсии Панталей Тошев, а трети – „Марисан и Колев“, занимаващи се с топлоизолация.

В категория „Качество на услугите“ две компании бяха класирани на трето място, поради еднакъв брой точки. Едната бе „Сиксти Кей“ („60K“), а другата – „Юник Естейтс“(„Unique Estates“). Второто място бе за „СкейлФокус“ („ScaleFocus“), а първото отиде при „Мусала Софт“.

Имаше и специални награди, като тази за качество отиде при „Рефан“. Служител на годината стана Стефан Стояновски, оперативен мениджър в „Сиксти Кей“. Веселин Георгиев, главен технически директор, „Джоб Тайгър“, остана втори. В категорията за обществена дейност имаше двама победители -“ ВиЕм Уеър“ („VMWare“) и „Аурубис България“ („Aurubis Bulgaria“). „Заедно в час“ стана неправителствена организация на годината, а наградата грабна Евгения Пеева. „Сделка на годината“ отиде при „Телерик“. И последната категория „Най-добър стартиращ бизнес“ отиде при „Нетикс Комюникейшънс“ („NetIX Communications“), Деан Белев взе наградата.

90 са подадените кандидатури от 55 компании за бизнес наградите на „Форбс“. Всяка компания, която кандидатства вярва, че заслужава някое от първите три места“, каза Йордан Матеев, главен редактор българската версия на прочутото списание. Той разясни, че всяка компания отговаря на определени въпроси, които носят определян брой точки, журито сумира отговорите и така получава броя точки за кандидатите.

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)