Графити

Шведска марка изпълни столичния „квАРТал“ с цветни графити

08 август 2019

Шведската марка Fjällräven (Фиелревен), производител на емблематичната раница Kånken (Конкен), стартира своята артистична графити кампания в центъра на София, която ще продължи до 11ти август. Активацията включва игра в социалните мрежи и се осъществява в партньорство с популярни стрийт артисти.

графити

В периода 3-11 август, почитателите на марката ще могат да открият три уникални графити картини, “скрити“ по фасади или витрини в района на „квАРТал“ (карето Мария Луиза, Раковски, Дондуков и Сливница). Ентусиастите, публикували свои снимки с графитите в социалните си мрежи (instagram или facebook), заедно със специалния хаштаг #lookforkanken могат да се включат в онлайн игра* за спечелване на 5 раници модел Kånken.

Една от основните мисии на шведската марка, известна със своята висококачествена екипировка за живот на открито, е да насърчава и вдъхновява хората да прекарват повече време сред природата и да й се наслаждават. Такова ще бъде и посланието на всяка от картините, които ще донесат цвят и вълнение по прашните софийски улици, и ще напомнят за близостта на планината.

графити

Fjällräven е основана през 1960 г. от Оке Нордин (Åke Nordin) в град Йорншьолдсвик (Örnsköldsvik) в Северна Швеция. Днес непреходният, функционален и издръжлив дизайн на продуктите на компанията се радва на глобално присъствие и може да се намери в над 30 държави, една от които е и България.

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)