ЮНИК ЕСТЕЙТС с отличия в категориите „Клиентска политика“ и „Качество на услугите“ на наградите на Forbes България

ЮНИК ЕСТЕЙТС с отличия в категориите „Клиентска политика“ и „Качество на услугите“ на наградите на Forbes България

15 януари 2015

За четвърта поредна година на официална церемония на 12.01.2015 г. в VG Кемпински хотел в столицата Forbes България обяви победителите в Бизнес наградите за 2014г. В конкурса, чиято цел е да отличи добрите бизнес практики и предприемаческия дух, участие взеха 55 компании. Кандидатурите им бяха прегледани и оценени от независимо жури, съставено от експерти, предприемачи и мениджъри.

ЮНИК ЕСТЕЙТС с отличия в категориите „Клиентска политика“ и „Качество на услугите“ на наградите на Forbes България

Forbes раздаде отличия в осем различни категории : “Клиентска политика”, “Развитие на бизнеса”, “Качество на услугите”, “Качество на продуктите”, “Служител на годината”, “Развитие на човешките ресурси”, “Най-добър стартиращ бизнес” и “Награда за обществена дейност”. Във всяка категория бяха наградени компаниите с най-високи оценки на журито.

 IMG_2038 KrasimirAngelov

Клиентска политика
I място
Ол Ченълс Комюникейшън (All Channels Communication)

II място
Юник Естетйтс (Unique Estates)

III място
Сиксти Кей (60K)

IMG_2423

Качество на услугите

I място
Мусала Софт

II място
СкейлФокус (ScaleFocus)

III място
Юник Естейтс (Unique Estates)

III място
Сиксти Кей (60K)

снимки: Forbes, Unique Estates

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)