working place

10 тонизиращи храни, подходящи за работното място (част II)

29 септември 2016

Ето я и втората част от класацията ни за полезните храни на работното място. Установихме, че „добрите“ мазнини, наличието на антиоксиданти и други полезни вещества в храната я правят подходяща не само ако желаете да спазвате здравословен режим, но и действат ободряващо на организма и спомагат за тонуса на работното място. А кой няма нужда от допълнително енергия на работното си място? Вижте как можете да си я набавите:

6. Зелена салата

salad

Нарежете спанак и дори цвекло заради хранителните им съставки, които стимулират кръвообръщението в мозъка, добавете домати с техните защитни антиоксиданти, спиращи свободните радикали, и поръсете с дресинг, приготвен с още една суперхрана за мозъка – екстра върджин зехтин.

7. Авокадо

avocado(1)

То е богато на мононенаситени мазнини (добрия вид мазнини) и е отличен източник на витамин Е, който според редица изследвания помага за намаляването на риска от развитие на Алцхаймер.

8. Фъстъчено масло

peanut butter

Консумирайте го с лъжица или го намажете върху пълнозърнест хляб. И в двата случая фъстъченото масло е още един прекрасен източник на здравословни мазнини, подхранващи мозъка, както и на витамин Е.

9. Йерба мате

mate

Тонусът ви спада следобед? Бразилски учени установиха, че йерба мате – билков чай, извличан от южноамериканско растение, може да подобри краткосрочната мозъчна дейност. Това вероятно се дължи на стимуланти като кофеина, смятат учените.

10. Овесени ядки

oatmeal

Овесените ядки са бърза, лесна закуска с много добро странично предимство – сложните въглехидрати в овеса се разграждат много бавно и това поддържа мозъка тонизиран много часове.

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)