DPP_34016

15 години MARIA GALLAND PARIS в България

09 март 2015

С двудневен обучителен семинар, интерактивна програма на тема лидерство и личностно развитие, и коктейл за партньори, бе ознаменувана 15-та годишнина от присъствието на MARIA GALLAND PARIS в България. По време на събитието бе и премиерата за страната ни на Нутрикозметика D-LAB PARIS – едно ново име, което трябва да се запомни.

DPP_33907
Официалният представител за България и на двете марки – Динамика 2000, подари на своите дългогодишни партньори от цялата страна два професионални дни, в които бяха проведени редица обучения и бяха представени нови продукти и тенденции. Идеята на компанията се базира на убежднието, че качество се постига само при наличие на отлични професионални умения и познаване на световните тенденции в козметичната индустрия.

DPP_33987
По време на коктейла, с който бе сложена финална точка на събитието, г-жа Екатерина Тодорова – Управляващ Директор на Динамика 2000, връчи сертификати за лоялност на всички партньори, които работят с марката MARIA GALLAND още от нейната поява в България. За да зарадва колкото се може повече от своите партньори, компанията проведе и томбола, като подари на спечелилите ваучери за процедури, козметични продукти, романи на издателство „Сиела“, шампанско със златни частички и голямата награда – уикенд за двама в Париж, спечелена от Лора Димитрова, собсвеник на салон в Стара Загора.

DPP_33903
MARIA GALLAND PARIS допълва продуктавата си гама на българския пазар с новите LES ESSENCES – седем на брой есенции, даващи седем индивидуални предимства на всяка дама. Седемте есенции са произведени на основата съответно на: хайвер, черна орхидея, малахит, бял трюфел, сребро, злато, хиалуронат. Новите ексклузивни есенции от MARIA GALLAND се грижат за всяка зона от кожата на лицето по изключително индивидуален начин, като се постигат бързи и уникални резултати. Седемте есенции очароват със своята фина текстура и скъпоценни съставки.

DPP_33925
Нутрокозметиката е сравнително ново направление в козметиката, част от поредицата на хранителните добавки. За разлика от досегашните козметични средства, тя се приема вътрешно като вид „таблетка за красота“. Според новите тенденции, ефектът на кремовете се засилва чрез вътрешна подкрепа за получаване на всички необходими за кожата елементи. Нутрокозметика D-LAB PARIS е ново име за България. От скоро марката е представена в спа центрове, салони за красота и фризьорски салони, и е желан партньор от най-взискателните институти заради нейното качество и естествените й високо концентрирани формули.D-LAB е нова линия за специфични грижи, разработена в партньорство с Центъра за хранителна култура и диетология Vichy Франция.

DPP_33947
Специално за премиерта в България, специален гост бе г-жа Фльор Филипу – Маркетинг и търговски директор на лаборатории D-LAB PARIS.

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)