150.jpg

5 съвета за добро настроение през новата седмица

07 август 2016

Предстои нова седмица… За все повече от нас тя започва именно в почивната неделя. Затова още от днес да се подготвим за предстоящите седем дни. За да са по-добри, по-усмихнати и по-спокойни.
Колко често в началото на всяка седмица сте се питали защо ви е толкова трудно да се настроите на работна вълна…

Предлагаме ви няколко съвета, които, надяваме се, ще ви помогнат винаги да се събуждате, изпълнени с енергия, а и с желание за работа.

1. Вместо да започватe седмицата потиснати от безбройните задачи, които ви очакват и изискват решаване, съставете си още от вечерта план. Не допускайте ураганът от ангажименти и задължения да ви връхлети неподготвени. А  на сутрешното кафе си направете списък. Какво, къде,  в какъв срок да свършите. По този начин ще планирате по-добре времето си и ще успявате да свършите всяко нещо според срока му. Това ще ви помогне да се мобилизирате и да действате с разумен ентусиазъм.

2. Когато планирате дните си, не пропускайте и графика с вечерните забавления. Сега е лято и те изобилстват. Все едно дали сте на море или работите. Постарайте се всяка вечер да планирате и нещо приятно, което ще ви помогне да се отпуснете: гледане на филм, среща с приятели, вана с ароматни масла, масаж.

3. Подредете работното си място в първите 20 минути от работната седмица. Така ще овладеете хаоса, а структурирането на задачите и разчистването ще ви помогне да се съсредоточите. Чистото бюро е една отлична предпоставка за добра и успешна седмица. Изхвърлете ненужните листа и документи. Изчистете десктопа на компютъра си. Почнете максимално на чисто и свежо!

4. Започвайте деня с приятна доза физически упражнения. Изследванията показват, че в резултат на физическите упражнения се изработва серотонин, който предпазва от появата на депресия и песимистични настроения. 30 минути упражнения са от полза за сърцето и ще ви помогнат да почувствате прилив на енергия. Това време е напълно достатъчно за “отваряне” на порите, а кожата, вярвате или не, има голямо отношение към настроението.

5. Пълноценната закуска е задължителна. Всяко друго мнение е погрешно! Да си спомним и китайската мъдрост, която казва „Закуската изяж сам!“. Закусвайте протеини – зеленчуков омлет, яйца, овесени ядки със стафиди, извара… И не забравяйте фреш сока си. И ако обичате джинджър, то непременно го добавете към свежо изтисканите лимони, портокали или грейпфрут.

И ви обещаваме успешна седмица!

 

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)