fc9cf37cf7b87a571817036972c41a8b

И SalesForce.com се отказа от покупката на Туитър

17 октомври 2016

Компанията SalesForce.com се отказа от борбата за придобиването на социалната мрежа за микроблогове „Туитър“, съобщава „Файненшъл таймс“.

„По редица причини тази сделка не е подходяща за нас„, заяви ръководителят на компанията, цитиран от вестника. Той се оказа под натиска на собствените си акционери заради потенциалната сделка – инвеститорите си задаваха въпроса, защо компания, която се занимава с продажбата на програмно осигуряване, иска да купи интернет-компания, която се нуждае от промени.

5113455

SalesForce.com беше единственият останал сериозен претендент за покупката на услугата за микроблогове, но „Туитър“ продължава да търси потенциални купувачи. По-рано от покупката се отказаха „Гугъл“ и „Дисни“, припомня „Файненшъл таймс“. Въпросът за продажбата на социалната мрежа е бил обсъден миналия месец на заседание на борда на директорите на компанията, които са недоволни, че няма положителни финансови резултати.
Ежемесечната аудитория на „Туитър“ надхвърля 300 милиона души. Пазарната капитализация на компанията надхвърля 14 милиарда долара

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)