amazon-sign

Amazon.com навлиза и в модата

23 юни 2017

Amazon.com навлиза и в модата! След като засили бизнеса си с хранителни продукти, се прицелва и в модата, коментира Bloomberg.

Новата услуга на технологичния гигант, ще позволява потребителите да пробват продуктите у дома, преди да ги купят. Услугата Prime Wardrobe на гиганта от Сиатъл, представена във вторник, е „нов потенциален пирон в ковчега на сектора с универсални магазини“, казва анализаторът на Wells Fargo Айк Бурочов в коментар.

Amazon засилва модните си оферти, след като разшири физическата си търговия на дребно с над 400 магазина на Whole Foods. Това се случва в момент, в който модни компании от Ralph Lauren в САЩ до Next във Великобритания се борят да запазят все по-редките си клиенти, а онлайн конкуренцията се нагорещява с новите инвестиции на модни вериги като собственика на Zara Inditex и H&M.

Новата услуга на Amazon цели да елиминира един от основните недостатъци на онлайн пазаруването на дрехи – момента, в който потребителите осъзнаят, че никога няма да успеят да се вмъкнат в новите си джинси, които са изглеждали страхотно на сайта. Клиентите могат да заобикалят това, купувайки няколко чифта в различни размерИ, но това означава и връщане на тези, които се окажат твърде големи или малки.За тях новата услуга на Amazon е голяма заплаха, тъй като потребителите „печелят достъп до широк асортимент на истински марки, предполагаемо повече отколкото има всеки универсален магазин, и то на познато място за продажба, с минимални проблеми и безплатна доставка и връщане“, пише Бурочов.

Инвесторл.бг

 

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)