BHM-2-800x500

Balmain и H&M ви канят да се присъедините към #HMBalmaination

20 май 2015

H&M с гордост съобщава за ексклузивната си есенна колекция, създадена съвместно с парижката модна къща Balmain . Един истински бастион на френския лукс, Balmain се превръща в глобално явление в поп-културата под креативното ръководство на младия Оливие Рустейн. Преди броени дни самият Рустейн и неговите приятели Кендъл Дженър и Джордан Дън минаха по червения килим по време на музикалните награди Billboard Music Awards, като представиха първите облекла от колекцията. Чрез социалните мрежи H&M и Balmain поканиха своите фенове да се присъединят към глобалната вълна от света на модата, обединена под знака на колаборацията: #HMBalmaination.

hm_balmain_l

„Бих искал да достигна до хората от моето поколение: това е моята основна цел като дизайнер. H&M ми дава уникалната възможност да поканя всички в света на Balmain, за да бъдат част от мечтата, създавайки глобалното движение #HMBalmaination – кампания, приобщаваща всички в социалните мрежи чрез специален хаштаг. Сътрудничеството беше изключително естествено за мен: H&M е марка, която е близка до всеки. Тя призовава за обединение и аз изцяло подкрепям тази идея“, заяви Оливие Рустейн.

Основана през 1945 г., модна къща Balmain винаги е била вярна на визията и духа на своя основател и е символ на енергията, забавлението, хумора и свободата, които са вдъхновяващи за всички. Рустейн създава уникална идентичност за модната къща, като показва уважение към традицията ѝ във висшата мода, но същевременно влага и от блясъка на шоубизнеса. Възможността да подчертае поп-чара на къщата чрез сътрудничество с H&M е естествено решение за Рустейн.

jourdan-olivier-copy

„Радваме се, че Balmain е наш гост-дизайнер в H&M и създава едно истинско приобщаващо изживяване за всички. Със своята смесица от висша и улична мода Balmain създава уникален стил – едновременно пищен, директен, чувствен и енергичен. Той е тясно свързан със света на шоубизнеса и музиката, което добавя още един елемент на изненада“, споделя Ан-Софи Йохансон, творчески консултант вH&M.

Колекцията ще дебютира на 5 ноември в около 250 магазина в цял свят, както и онлайн, и ще включва облекла и аксесоари за жени и мъже.

 

Източник: H&M press

 

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)