
За никого не е тайна, че в днешно време потребителите предпочитат все повече да пазаруват онлайн. Въпреки това обаче, повечето луксозни марки отказват да се поддадат на тази тенденция и не разполагат с интернет магазини. В последните години, от Chanel реагираха особено остро, станеше ли дума за онлайн продажби, но изглежда, че марката все пак е променила своето решение.
Компанията обяви официално, че ще представи свой интернет магазин до края на 2016г. Изглежда също, че преди официалния старт на магазина, Chanel са решили да тестват своите клиенти и в сътрудничество с Net-A-Porter продават лимитирана серия бижута. Какво всъщност означава обаче, решението на Chanel за пазара на луксозни стоки?
Към момента около 40% от луксозните марки не продават стоките си онлайн. За разлика от „пионерите“ в областта като Burberry и Saint Laurent, те все още вярват, че покупката на дрехи и аксесоари е преживяване, което може да се усети истински само в луксозните бутици. Изглежда обаче, че щом от Chanel най-сетне се поддадоха на дигиталната вълна и осъзнаха, че клиентите и техните навици еволюират, примера им скоро ще последват и още луксозни марки.
текст: Елена Михайлова
снимка: Chanel

Предишна:
Louis Vuitton представи криузната си колекция в пустинята

Следваща:
„Лице“ на новата колекция аксесоари на Jimmy Choo е бултериер
Още по темата
-
Sofia Fashion Week SS 2018: Haute couture колекции на български марки и дизайнери
In FASHIONСтил, изисканост, класа, впечатляваща елегантност, представиха българските дизайнери във втората вечер на седмицата на модата ...
-
Започна най-горещата и знойна модна седмица
In FASHIONСлънце, палми, океан и загорели голи тела, всичко това е Маями Бийч, където вчера се ...
-
Tony 2016: Най-добрите визии
In FASHIONПреди броени дни в Beacon Theatre в Ню Йорк се проведе церемонията по връчването на най-престижните ...
-
Бяла модна нощ в Дубай
In FASHIONВ петък, 30 октомври, международните гости на проекта Vogue Fashion Dubai Experience отбелязаха края на модните ...
Остави своя коментар през Facebook