chanel

Chanel стартира онлайн продажби от 2016 г.

08 май 2015

За никого не е тайна, че в днешно време потребителите предпочитат все повече да пазаруват онлайн. Въпреки това обаче, повечето луксозни марки отказват да се поддадат на тази тенденция и не разполагат с интернет магазини. В последните години, от Chanel реагираха особено остро, станеше ли дума за онлайн продажби, но изглежда, че марката все пак е променила своето решение.

Компанията обяви официално, че ще представи свой интернет магазин до края на 2016г. Изглежда също, че преди официалния старт на магазина, Chanel са решили да тестват своите клиенти и в сътрудничество с Net-A-Porter продават лимитирана серия бижута. Какво всъщност означава обаче, решението на Chanel за пазара на луксозни стоки?

Към момента около 40% от луксозните марки не продават стоките си онлайн. За разлика от „пионерите“ в областта като Burberry и Saint Laurent, те все още вярват, че покупката на дрехи и аксесоари е преживяване, което може да се усети истински само в луксозните бутици. Изглежда обаче, че щом от Chanel най-сетне се поддадоха на дигиталната вълна и осъзнаха, че клиентите и техните навици еволюират, примера им скоро ще последват и още луксозни марки.

текст: Елена Михайлова
снимка: Chanel

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)