01082013gOOqcOJfu6oG0Bgm

Facebook с нови революционни промени

20 януари 2018

Фейсбук ще започне да дава предимство на „заслужаващи доверие“ медии в нюзфийда си в рамките на борбата си срещу „търсенето на сензационното“ и „погрешното информиране„, заяви изпълнителният директор на компанията Марк Зукърбърг, цитиран от Ройтерс.

Фейсбук има над 2 милиарда потребители месечно и ще ги анкетира, за да определи кои медии заслужават доверие.
От следващата седмица нюзфийдът на Фейсбук ще даде приоритет на „висококачествените новини“ над източници, които се ползват с по-ниско доверие.
„Социалните медии позволяват на хората да разпространяват информацията по-бързо от когато и да било досега и ако не се захванем с проблеми като сензационализма, невярната информация и поляризацията, ние ще ги усилим“, изтъкна Зукърбърг в свой пост във Фейсбук.

„Вече ще питаме нашите потребители дали познават даден източник на публикуване на новини и дали му имат доверие. Някои медии са смятани за надеждни само от своите читатели или зрители, докато други се ползват с по-голяма степен на обществено доверие, дори от хора, които не ги следят пряко“,

обясни Зукърбърг, цитиран от Франс прес. В зависимост от отговорите на потребителите публикации от медии, които са смятани за заслужаващи доверие, ще са по-видими в нюзфийда на Фейсбук.

 

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)