Apple-iphone-2020

Forbes: Най-скъпите световни марки за 2019 г. са?

24 май 2019

Forbes състави ежегодния рейтинг на най-скъпите брандове в света за 2019 г. За девета поредна година класацията оглавява една и съща компания.Ето и топ 10 на най-скъпите марки в света, представени в низходящ ред:

McDonald’s – 10-то място, оценка 43.8 млрд. долара с 6% от 2018 г. 

Toyota - 9-то място, оценка 44.6 млрд. долара    

Disney – 8-мо място, оценка 52.2 млрд. долара с 10% повече от миналата година 

Samsung е на 7-ма позиция и е оценена на 53.1 млрд. долара, което с 11% повече от 2018 г. 

Coca-Cola е най-добрата марка извън технологичните компании и е на стойност 59.2 млрд. долара, което е с 3% повече от 2018 г., поставяйки я на шесто място тази година.

Facebook се нарежда на пето място и е единствената марка от десетте най-големи, чито цена пада до 88.9 млрд. Ддолара, което е с 6% по-малко от миналата година. Броят на активните потребители на Facebook достигна 2.4 милиарда през тази година, но социалната мрежа беше възпрепятствана от опасения относно защитата на данните, политиките за поверителност и фалшивите новини.

Amazon се оценява на 97 млрд. долара, заемайки 4-то място в класацията.

Докато много глобални потребителски марки се борят с променящите се навици на своите клиенти, най-големите технологични марки продължават да бъдат огромни. Microsoft е на трета позиция в класацията с цена от 123.5 млрд. долара.

Търсачката Google е на второ място със стойност от 167.7 млрд. долара, което е с 23% повече спрямо 2018 г.

Apple заема първото място сред най-скъпите марки в света за девети пореден път. Марката на технологичния гигант е на стойност 205.5 млрд. долара, което е с 12% повече от миналата година. Това е първият път, когато една марка пресича прага от 200 милиарда долара.

 

 

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)