
Седмицата на модата в Италия започна вчера, а едно от основните събития на първия ден беше шоуто на Gucci. От първия ред ревюто проследиха: Шарлот Казираги, която е лице на марката, както и Кейт Мос – звездата на новата рекламна кампания на бранда.
Колекцията, която Gucci представи в Милано, има няколко основни теми: първо – военен стил. Раменни презрамки, метални копчета, както и всички необходими елементи, които са характерни за хусарските униформи, „военни“ цветове – от каки до тъмно зелено и кафяво – всичко това намери своето място в колекцията за новия сезон.
Военното настроение хармонично бе преплетено с каубойски истории, където на преден план видяхме деним, велур и кожа, шнурове и плетени колани: „Уестърн” стилът сякаш никога не губи своята актуалност.
Краят на колекцията бе посветен на изтока. Саката и жакетите се приближават в своята кройка към традиционното кимоно, тъканите придобиват въздушна лекота, военната дисциплина се заменя с женственост и растителни цветни принтове. И акокъм всичко това добавим елементите на бохемския шик в духа на 70-те години – картината е завършена.
Изводът: смел експеримент, включващ микс от няколко стила. По наше мнение – доста удачен.
Снимки: Cucci

Предишна:
Nina Naustdal от Лондон: „Дрехи за независимата жена“

Следваща:
Stella Jean – на границата на мъжкия и женския гардероб
Още по темата
-
Ирина Сардарева – повелителката на шапките
In ARTНаричат Ирина Сардарева „Повелителката на шапките“. За нея шапката е роля, която коренно променя човека. Всяка ...
-
Вещ на деня: кожените ръкавици на Dior
In FASHIONТази зима ще топлим ръцете си по законите на висшата мода. Именно на поклонниците на ...
-
Кандис Суейнпоъл за Osmoze Jeans
In FASHIONЕдинствено южноафриканският супермодел Кандис Суейнпоъл е в състояние да направи дори и най-студената зимна фотосесия ...
-
Сватбените тоалети от Седмицата на висшата мода в Париж
In FASHIONСедмицата на висшата мода в Париж приключи и традиционно дизайнерите показаха невероятни тоалети. За сезон ...
Остави своя коментар през Facebook