Guerlain отново променя правилата на червилата

09 май 2018

ROUGE G - Абсолютната есенция за лукс в един предмет само за устни

Guerlain създаде първото си персонализирано червило с двойно огледало, а ние днес с изключително удоволствие искаме да ви го представим, като ви направим съпричастни на ексклузивната му премиера в България, която се състоя преди броени дни в Residence Exclusive Club…

Специален затворен клуб, лично отношение, блестящо френско шампанско, изискано меню, дело на избран шеф- готвач, две дузини избрани почитателки на грима и легендарната къща за красота и много метаморфози…

Легенданрото ROUGE G се впуска в една игра на метаморфози, превръщайки се в първото персонализирано червило, което се съобразява с вашия стил и желания.

32162180_10210895807225382_1497850521422135296_n

Идеята на Guerlain е да изберем любимия цвят, а след това и калъфа към него, създавайки  свое собствено и уникално червило.

Цветовите възможности са много, идващи от широкия спектър на нюанси: от възможно най-nude варианта до най-екстравагантния, за да посрещнете всяко свое желание. А след това започва играта с калъфите: множество стилове – от най-универсалния до най-модерния, ведно със специалните лимитирани издания…

Всичко е въпрос на провокиране, на изненада и емоция!

32130442_10210895805385336_8832452441514442752_n

 

Вдъхновението – златно кюлче обърнато надолу, следващо извивките на женското тяло и двойното огледало, по проект на създателя на мечти LorenzBäumer: най-смелият съвременен дизайнер – дизайнерът на  площад Vendôme. Скулптор на всичко скъпоценно, виртуоз на скъпоценните камъни и златните плочки.

 Обещание за лукс само за вас.

„Исках нов и мистериозен жест, който събира компактната пудра – нейното огледало, бижуто и най-скъпоценното червило. Това вече не е е традиционното червило – това е обект на желание.  Това е ново измерение на грима.“, думи на Olivier Echaudemaison, креативен директор на Gueilain.

 

Аболютната есенция за лукс в един предмет само за устни – скрито огледало, което се отваря само с едно движение и червило прибрано в своята обвивка.  Изключителни дълготрайност и ефект.

Днес Guerlain, експерт по цветовете и луксозен майстор, въздига червилото до висотата на абсолютния символ на женственост и съблазняване. Задължителният знак, сочещ към красотата!

32187240_10210895805665343_8781422736774791168_n

Guerlain предлага 3 типа червила:

ИКОНИЧНО, ЗАБАВНО И УЛТРА-ИЗТЪНЧЕНО

Като практичен компаньон, червилото се скрива в дамската чанта и може да бъде разглеждано като личен аксесоар, който е индивидуален и луксозен. Класическо и дискретно, червилото на Guerlainе задължителния аксесоар, който може да бъде забавен и дързък, убийствено модерно или класическо червено, за да покаже всички измерения на женствеността и да задоволи и най-претенциозните желания, от тези на пристастените към модата до тези държащи на класическата елегантност…

Новото желано уравнение: 30 цвята X 15 опаковки= безкрайни комбинации

Както добре знаете, ROUGE G е с изключителна формула.

„Подновихме я с последно поколение пигменти и засилващи блясъка съставки за един изключителен ефект на цвета.“

Алхимикът Guerlain съчетава интензивен цвят и висококачесатвена грижа за устните във формула бижу, облечена в изключителна опаковка.

Скъпоценна, разкриваща сиянието и грижеща се за устните формула, обогатена с хилуронова киселина, жожоба и масло от манго, изглаждаща придаваща обем и хидратиращата тази деликатна зона.

32169281_10210895807425387_791681786844282880_n

За да се получи богатата и кремообразна текстура, дериват от жожоба, чиято температура на разтапяне е тази на устните, моментално подсигурява копринено гладко и омекотяващо усещане. Обогатена също така с масло от диво манго, формулата предлага моментален и дълготраен ефект.

Хидрофилни сфери пълни с хиалуронова киселина, комбинирана със смола Гугул с регенериращи качества, играе ролята на естествен филър за изглаждащ и придаващ обем ефект, спомагайки за оптимално отразяване на сиянието.

За да подсигурят интензивен, дълготраен цвят, базираните на растителна основа полимери предлагат усещане без мазен филм и блясък, който допринася за сияйността на повърхностния филм.

И на последно място, но не по-важност за моментален блестящ ефект оцветените в сребристо микро кристали дават иридисцентен филм от течна светлина.

Също и разкрасяваща база с ефект на молив за устни, тайната на тази нова генерация текстура се дължи на прецизната селекция от вакси и пигменти, избрана заради невероятните си качества за прецизен и подчертаващ устните резултат.

ROUGE G – Свещения граал на червилата.

32078678_10210895805985351_3408624623225405440_n

Днес Guerlain отново променя правилата на червилата.

 

Малко история:

Guerlain постига истинска техническа иновация, създавайки първото червило под формата на стик в историята на грима, “Ne m’oubliez pas”, представено в златна опаковка с възможност за смяна на пълнителя. През 1890 червилата били продавани и рекламирани в цяла Европа и САЩ. Всъщност, червилото се превръща в символ на феминисткото недоволство по това време. Жените започват да се освобождават и вече не толерират да им бъде нареждано какво да правят. Започват да се борят за равни права и да имат възможност да гласуват. Носенето на червило било акт на неподчинение и начин да спечелят контрол върху живота и телата си.
Продължителното носене на червило от актрисите на и извън сцената го прави все по-популярно в края на века.

Guerlain много бързо предусеща бъдещата важност на червилото и модернизира както опаковката, така и формулата. Лансираното през 1918, “Rose Lip Bengale” бележи огромен успех. “Rouge d’Enfer” било революционно заради своята дълготрайност и особено заради изтънчения си дизайн. Патентовано е през 1924.
Символ на свободата през 20-те, гримът се превръща в мания през 30-те. Красотата се разпространява, разкривайки цяло поколение от femmes fatales (фатални жени) като Грета Гарбо, Марлене Дитрих и Мишел Морган. Почетното място отново е отредено на червеното с лансирането на “Rouge Automatique” (1936), което може да бъде отворено само с една ръка, последвано от “Nouveau Rouge”, което било много популярно благодарение на оригиналната му техника, която включвала издърпването на пискюл за разкриване на опаковката.
Първите години на 20-ти Век
Със смяната на века, козметиката става все по-модерна и отразяваща еманципацията на жените. Модните списания стават все по-популярни с множество реклами и модерни добре изглеждащи визии.

32104735_10210895805745345_4847720975585771520_n

ROUGE G: ЕМБЛЕМАТИЧЕН УСПЕХ ПО ВРЕМЕ НА ЗЛАТНИТЕ ГОДИНИ НА ЧЕРВИЛАТА

Guerlain лансира невероятното “Rouge G” през 1956 – червило с изключителна дълготрайност, което става световен бестселър и е подновено от Olivier Echaudemaison и бижутера Lorenz Bäumer през 2009.
През 2009, Guerlain прави революция създавайки първото изключително червило Rouge G, създадено от бижутера Lorenz Bäumer.
Магическа, закръглена опаковка по дизайн на LORENZ BÄUMER

 

Снимки: Георги Божков

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)