Kwiat с кампания за профилактика на детското зрение

30 септември 2015

На 29 септември в City Center Sofia известни личности, повечето от тях със своите деца, участваха в модно ревю на българската марка очилаKWIAT („Квят”) в подкрепа на кампания за профилактика на детското зрение. Те се ангажираха като посланици на кампанията с идеята да популяризират необходимостта от редовна профилактика на детското зрение.

DPP_47328

DPP_47413

По червената пътека минаха: Мария Гроздева с дъщеря си Магдалена, Тереза Маринова и Йордан Йовчев, Деси Банова и Йоана, Десислава Цонева и Янчо, Георги Енчев и Александър заедно с Гери Дончева, Ивайло Захариев и Филип, Ева Кикерезова и Ники, Йордана Димитрова и Себастиян, Румяна Маринова и Ванеса, д-р Елиза Георгиева, Ива Екимова, Веселка Крачунова и Маги, Марина Матева и Здрава, Силвия Симова и Моника, Паолина Петракиева с Божидара и Капка Амзина.

DPP_47404

Ревюто откри и закри лицето на кампанията – младата и талантлива певица и актриса Марина Кискинова, която на финала изпълни най-новата си песен „Огледало”. Сред посланиците са също Глория и Ирен Онтева с децата им, които подкрепят кампанията за поредна година, но нямаха възможност да присъстват.

DPP_47426

DPP_47446

Събитието беше част от социално отговорната кампания на KWIAT за профилактика на детското зрение, която се реализира с ценната подкрепа на Министерство на здравеопазването и Министерство на образованието и науката, в партньорство с над 150 оптики и медицински центрове в България.

DPP_47463

В самото начало, бе прочетен поздравителен адрес от г-жа Ваня Кастрева, заместник-министър на образованието и науката до ръководството и екипа на фирма KWIAT. Г-н Павел Цветков, управител на българската марка очила и инициатор на кампанията, благодари за широката подкрепа и сподели актуална информация за инициативата. Той отбеляза, че безплатният скрининг на очите на деца от 6 до 18 години, който стартира в началото на септември и ще продължи до края на октомври, е в разгара си, а интересът от страна на родителите е много голям и дори в хода на кампанията се присъединяват нови оптики като партньори. Модератор на събитието бе проф. Любомир Стойков, който консултира и води медийната кампания за профилактика на детското зрение.

DPP_47270

DPP_47382

В рамките на кампанията е предвидена специална анкета, която да бъде попълвана от родители онлайн на адрес: www.kwiat.bg и в оптиките, където се извършва безплатен очен скрининг. В резултат от кампанията, освен реално установените проблеми със зрението при конкретни деца, ще бъде събрана важна информация за състоянието на зрението на децата в предучилищна и училищна възраст.

DPP_47439

За мен, Деси Цонева, бе изключително удоволствие да се включа в тази инициатива заедно със сина си!

 

репортер: Деси Цонева
оператор:Кунчо Поляшки
постпродукция: Николай Петров

 

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)