
Въпреки факта, че серията слънчеви очила Dior So Real на модна къща Dior се появи още през 2014 г. тази пролет те придобиха истинска популярност. Година по-късно, слънчевите очила на Dior са неизменен аксесоар и задължителен атрибут във визията на всички контета и модни дами. В същото време масовият пазар активно копира модела и успешно го прилага в своите колекции. Трябва да се подчертае, че подобен пазарен ход се оказа успешен, защото очилата мълниеносно изчезват от рафтовете на магазините. Сред основните почитатели на Dior So Real са Риана, Анна дел Русо, Киара Ферани и много други влиятелни личности в света на модата. Изглежда, че легендарната марка Ray-Ban има реален конкурент. Цената на аксесоара в зависимост от материала, от който е направена рамката е между 250-300 евро.

Предишна:
Модна къща „Диор“ представи круизната си колекция в Palais Bulles

Следваща:
Bottega Veneta Resort 2016
Още по темата
-
Моника Белучи в Alexandre Vauthier на наградите Lumieres Award
In FASHIONЕдин месец преди церемонията „Сезар“, в Париж се състоя друга церемония по награждаване – Lumieres ...
-
Модерен лукс от София Борисова
In FASHIONНа 15 декември на бляскаво парти в шоурума на Мерцедес – Балкан Стар, топдизайнерът на ...
-
За него възрастта е само някаква цифра
In FASHIONФренският моделиер от италиански произход Пиер Карден е едно от най-влиятелните и известни имена в историята ...
-
Руски продуцент пристига за ревюто на Едис Пала във вторник
In EVENTSИзвестният руски продуцент Петр Черенков каца на 23-ти в столицата с директен полет от Москва. ...
Остави своя коментар през Facebook