0000284103-article3

The Mall с разширяване и нов етаж с 40 нови обекта

19 юни 2019

The Mall, собственост на южноафриканското дружество Hyprop и PDI Investment Holdings, осъществяват мащабна инвестиция в размер на 24 млн. евро. На 20 юни търговският център разкрива 40 нови обекта и представя изцяло обновен етаж на ниво -2, на площ от 15 000 кв.м.

Управителят на The Mall Димитър Кехайов коментира, че промяната е в резултат от внимателно стратегическо планиране и анализ на нуждите и нагласите на пазара и потребителите в момента. Това включва изграждането и създаването на правилния микс от брандове, който оправдава очакванията на клиентите, създавайки екосистема, в която услуги, шопинг преживяване и забавления са взаимосвързани.

Като един от най-силните играчи при търговските центрове, The Mall притежава богата селекция от разнообразни наематели. Към настоящия момент заетата наемна площ в търговския център е 63 000 кв.м., а обектите, които могат да бъдат открити на територията му, са повече от 240 на брой.

Затова не е изненада, че на новото ниво -2 могат да бъдат видени както познати за българския пазар марки, така и брандове, които тепърва стъпват у нас. Те избират The Mall, за да се представят за първи път пред потребителите тук, което е доказателство за инвестиционния подем на компанията.

Стратегическото разширение на The Mall се осъществява не само на ниво привличане на нови брандове, но и в разрастване на вече познати обекти, които попадат и сред предпочитаните от потребителите за пазаруване. Такъв е случаят с Billa, която ще отвори врати на ниво -2 с площ от 2450 кв.м. и изцяло нова концепция, превръщайки този обект в най-големия на веригата до момента. Друг харесван бранд, който ще се представи на обновения етаж, е датската марка Jysk, на цели 1200 кв.м., а популярният магазин Хиполенд ще представи обновената си концепция с 25% повече пространство.

Търсейки възможност да даде на потребителите си разнообразие и качество, в The Mall ще могат да бъдат открити брандове като новите на пазара Pepco, популярните Mat Star, оптикa Joy Оptics, книжарницa Ciela, кафе-веригата Onda и още много, много други брандове.

Дългоочакваното откриване на ниво -2 ще протече в няколко последователни дни – от 20 до 23 юни. The Mall е подготвил специална програма, с която да зарадва клиентите си, включваща изпълнения от Brazz ViliDJ и Dance station.

На 22 юни в програмата ще се включи и Ути Бъчваров, който ще приготви огромни количества кайсиево сладко, а през целия период всеки може да опита шанса си на специалното колело на късмета, за да спечели невероятни отстъпки.

 

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)